• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Miamorebambino

Hej
    Hoppas att allt är bra här inne? Nu måste vi hålla de onda andarna borta från denna tråd. Alla goda symptomer är välkommna ,tas emot med öppna armar.

• anja1661
    MariaOMarkus skrev 2010-02-09 22:51:36 följande:
    Nån som vet ifall man kan få HF i nästa graviditet om man hade de i första?
    jag fick inte det men de gjorde ett tillväxt ul på andra då risken för för litet barn tydligen ökar då...
  • anja1661

jag e orolig...jag har inga symtom! det jag känner är konstant hunger och att humöret är i obalans! (jag är en häxa).
    jag har inget mol i magen, inget illamående, inga ömma bröst.....

med mina två andra så började alla symtom i v6-7 och jag e ju "bara" i v5 nu....så om jag har riktigt tur så kommer de igång nästa vecka...jag hoppas verkligen det!!!!!

hur var det för er andra? när kom alla symtom??

tror ni att det e något fel iom att jag inte känner så mycket??

• corolla

Hej! Går det bra att jag hoppar in här?
    Igår tog jag ett gravtest är på BIM-5 och det var ett svagt {#lang_emotions_plus} Min BIM dag är på måndag den 15/2. Går allt bra nu så har jag BF den 25-26okt...

• Familjen Rockström

hej! vill bara säga grattis till allaer här inne!!

jag plusade i tisdags på bim -4 efter att ha försökt i 14 månader så lyckades vi äntligen! jag har bf ca 20 okt.

• MariaOMarkus
    anja1661 skrev 2010-02-11 07:26:37 följande:
    jag fick inte det men de gjorde ett tillväxt ul på andra då risken för för litet barn tydligen ökar då...
    Okej..då kanske de gör samma med mi sen då

jag har inte heller så mkt symtom om jag jämför när jag väntade min dotter.  när jag väntade henne så kom symtomen 1v innan jag fattade att jag var gravid sen ökade de bara på vecka för vecka.
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • Miamorebambino
    anja1661 skrev 2010-02-11 07:33:50 följande:
    jag e orolig...jag har inga symtom! det jag känner är konstant hunger och att humöret är i obalans! (jag är en häxa).jag har inget mol i magen, inget illamående, inga ömma bröst.....med mina två andra så började alla symtom i v6-7 och jag e ju "bara" i v5 nu....så om jag har riktigt tur så kommer de igång nästa vecka...jag hoppas verkligen det!!!!!hur var det för er andra? när kom alla symtom??tror ni att det e något fel iom att jag inte känner så mycket??
    Jag känner exakt likadant som dig alltså nästan ingenting. Kanske de e för tidigt jag är i v5
    Kissar ofta det gör jag.
  • Åttan
    drömmaromsmått skrev 2010-02-10 23:07:21 följande:
    Hej Jeskan =)Kul att vara i samma tråd igen fast av roligare anledning =)Det har inte kommit något mer blod alls sen imorse, så jag känner mig lite lugnare men helt lugn kommer jag inte vara fören på fredag då jag kommit förbi hela BIM perioden.Har inte heller lika ont som igår men nu på kvällen fick jag kramp efter att ha varit på toa och kissat.
    Ja visst är det.. äntligen kan vi hänga tillsammans i en tråd som är av lite roligare karaktär..
    Skönt att du inte blöder längre.. håller tummarna på att det inte kommer nå mer.. !!
    Hoppas att vår lilla 8:a vill stanna...
  • anja1661
    Miamorebambino skrev 2010-02-11 11:59:24 följande:
    Jag känner exakt likadant som dig alltså nästan ingenting. Kanske de e för tidigt jag är i v5 Kissar ofta det gör jag.
    vad skönt att jag inte e ensam om det då....

gud så bra familjeliv e!!! tänk vad mycket man lär sig här och vad bra att man kan ställa frågor och bolla funderingar med varandra!!
  • 2små2stora
    Strumpan08 skrev 2010-02-10 22:29:28 följande:
    Jag jobbar som syrra på en neonatal intesivvårdsavdelning

jag lämnar dottern kl8 och hämtar kl 16 de mornar som jag inte är hemma lämnar maken 7:30.

v1 är hon ons, tor, fre
    v2 mån, tis, ons, fre
    v3 mån

jobbade heltid på dagen tidigare men det funkade inte var ju aldrig hemma jobbade då 4 eller 6 dagar i veckan
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden BF Oktober