BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Jag hoppas magen lägger sig lite snart, annars måste jag börja med mammabyxor väldigt tidigt. Byxor som var förstora för 2 veckor sedan är nu precis.
Hur mar ni tjejer, jag kollar inte in har sa ofta langre.. Jag mar verkligen skit, illamaende fran det att jag vaknar pa morgon till jag lagger mig kvallen. Sjosjuk som attan. Pallar inte med nagon mat forutom mjolk o apelsiner, anda kommer jag inte in i nagra av mina jeans eller kontorsklader langre, och ar tvungen o jobba i tights och losa t-shirts, med sport-bh istallet for bh.
Det ar svart att vara glad i lycklig over bebisen nar man mar sahar daligt konstant.. vill ga i ide i ett par manader tills det har ar over.
jag håller med..min amge är jätte svullen,va inte såhär med dottern då tog de lång tid innan jag fick mage.
nu ser man lite tydligare ..blir svårt och hålla de hemligt till vecka 12
Jag kommer att ta ut min semester i sept istället för HP, har pratat med chefen och fått det godkännt av henne..
Har era tarmar börjat bli annorlunda redan? Jag måste gå på toa minst 4 gånger per dag, och kisseriet ska vi inte ens snacka om. Och ändå äter jag inte särskilt mycket för det går inte ner, igår var jag ute och åt med en kompis som jag lärt känna genom vår barnlöshet de lyckades på ivf och är inne på andra barnet i v.20 servitörerna skrattade gott när hon beställde två dagens till sig själv och jag satt och försökte fortfarande trycka ner min portion när hon ätit klart allt. Sen någon timme senare blev det fika men jag fick inte i mig min semla utan höll på att kräkas istället. Otroligt hur tidigt saker och ting sätter igång ändå, om det är så här i v.5 ska det bli intressant att se hur det blir framöver.
Jag fattar inte varför jag inte får göra radbrytningar här på fl vissa dagar.. *suck*