BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Jag ska beställa vagnen den 7:e maj. Då har de 20 veckor på sig att leverera den. Har vi tur så rear de ut förra årets modell ![]()
oj va tidigt ni alla verkar köpa vagn.. ja tänkte vänta till iallafall juni o då bara kolla o eventuellt beställa om de e lång beställningstid, e de inte de ska ja inte handla vagn förrän kanske i juli tidigast... men visst e de kul nu när man kan börja kolla på saker.. men ja ska försöka vänta på länge som möjligt innan ja börjar handla... =)
Samma med mig, jag väntar gärna men jag tittar runder mycket och har redan hittat vagnen som vi vill ha. Men tycker också det är förtidigt, iallafall för mig.
Men tänker inte hela köpa allting någon vecka innan. Jag har tänkt att bre ut det så mycket som möjligt så att man inte har ALLT att betala en månad. Vem har råd med det ?
Hur mår ni annars förövrigt och vilken vecka är ni?
Jag mår bra förutom huvudvärk som fortfarande sitter tyvärr annars mår jag super.
Är nu i v. 14+2
ps. Hemi21 (och alla andra)
Tänkte att det kunde vara roligt med en BF lista? Fyll i efter mig så om Hemi21 orkar, kan hon lägga in det i tråden?
BF LISTA
5 oktober - Idaar
Vi köpte vagnen nu eftersom den färgen vi vill ha utgår i slutet på maj, så var tvugna att passa på :)
BF LISTA Oktober
1:
2:
3: - Hemi21
4:
5: - Idaar
6:
7:
8:
9:
10:
11: