BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Jag hoppas också in här. Hoppas det är okej? Bättre sent än aldrig....
Har bf 2 oktober. Gjorde UL förra veckan, allt såg jättefint ut. Är idag i v 13+5. Börjar faktiskt tro att det här ska gå vägen.
Har redan berättat för de flesta jag känner. Min familj fick veta redan v 5 då jag och min pojkvän upptäckte det. Jag är inge bra på att hålla saker hemligt. Jag säger upptäckte för det var inte alls planerat. Dock en trevlig överraskning. Har dock precis fått nytt jobb och de vet inte om. Fasar för att berätta
Jag bor förresten i Sundbyberg nordväst om Sthlm. Någon som bor i närheten?
Skulle bara kolla med er... tror ni att det är för tidigt att känna på sig vad det är för kön på barnet? Jag tror helt och hållet att jag bär på en kille. Men folket runt om mig du kan inte känna det ännu.
Tror ni att man kan göra det?
nu har jag äntligen fått gått på UL o så skulle vi göra NUPP men det gick inte för att den lilla krabaten där inne låg så pass lågnt in så vi ska tillbaka om 2 veckor igen =) Fick även veta tat jag har en livmoder som ligger bakåt tippad så det var därför de inte kunde göra NUPP...
Men allt såg bra ut där inne iaf =D Roligt att få ett UL till då blir det inte s många veckor till RUL sen ;)
Glad Påsk på er!
Någon mer som börjat läcka mjölk än, såg att det var lie blött på bröstet för en stund sedan och roade mig med att klämma till lite och det kom mer, hoppade jämfota av lycka över denna lilla bagatell =)
Tänk att för några månader trodde jag att vi aldrig skulle få gå igenom det här, det känns fortfarande helt overkligt.