• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • mkatvoo

Hej tjejer!
    Har inte skrivit på ett tag nu. Har varit lite under isen, bara orkat arbeta och rå om det allra nödvändigaste. Nu verkar det börja vända lite, i v10+5 (eller v 12+1 enligt BM) fortfarande trött men mår inte så illa. Nu skall jag på KUB den 1 april, så spännande om man får se något! :)

• McYama

Har just kommit hem från sjukhuset... Fick lite värk och en liten blödning i förrgår och igår kväll. Efter VUL konstaterades att vårt pyre inte längre lever... Vår sorg är stor och jag kommer lämna tråden. Jag önskar alla lycka till!!!!!!!!!!!!!

• Jamtland4ever
    McYama skrev 2010-03-27 17:29:11 följande:
    Har just kommit hem från sjukhuset... Fick lite värk och en liten blödning i förrgår och igår kväll. Efter VUL konstaterades att vårt pyre inte längre lever... Vår sorg är stor och jag kommer lämna tråden. Jag önskar alla lycka till!!!!!!!!!!!!!
    Nej vad hemsk. Beklagar för er sorg och hoppas ni blir gravida snart igen
  • Idaar
    Beklagar verkligen!
  • misa85
    Beklagar, ge inte upp! Kram
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-28 09:24:32 följande:
    Beklagar verkligen!
    Hur gick det för dig? Var inte du på sjukhuset och kollade upp också eller blandar jag ihop?
  • Tejj

Uss.... vet hur det känns.... fick oxå MF förra veckan, ett grymt jobbigt sådant, var då i slutet av vecka 11.... Hur sjutton går man vidare???

Jag beklagar verkligen o lider med dig....

Styrkekramar

• Idaar
    misa85 skrev 2010-03-28 09:35:32 följande:
    Hur gick det för dig? Var inte du på sjukhuset och kollade upp också eller blandar jag ihop?
    Nej du har så rätt så. Gjorde ett tidigt UL. Allt såg jätte bra ut och precis som det skulle.
    Är nu i v. 13 Hur mår du för övrigt?
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-28 10:23:06 följande:
    Nej du har så rätt så. Gjorde ett tidigt UL. Allt såg jätte bra ut och precis som det skulle. Är nu i v. 13 Hur mår du för övrigt?
    jag mår sådär kan jag säga, mitt illamående verkar inte vilja ge med sig. Det kommer och går, framförallt när jag anstränger mig, typ tränar osv. Det är så drygt, trodde det skulle gått över tills nu men icke... går snart in i vecka 14 iaf så det går framåt :)
    Hur mår du annars? Skönt att allt var bra :)
  • misa85
    Tejj skrev 2010-03-28 10:18:58 följande:
    Uss.... vet hur det känns.... fick oxå MF förra veckan, ett grymt jobbigt sådant, var då i slutet av vecka 11.... Hur sjutton går man vidare???Jag beklagar verkligen o lider med dig....Styrkekramar
    ucha jag tycker det är så hemskt, lider med er båda! Jag vet inte hur man går vidare, men ge inte upp iaf! Hoppas att ni snart blir gravid igen och att allt kommer gå bra den gången! Stor Kram
Svar på tråden BF Oktober