BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Är det någon mer som kör primperan mot illamående?
Började i förrgår och nu känns det förjäkligt, jag är så jäkla rastlös, spyorna blev jag inte av med vad det verkar som och illamånedet är fortfarande på topp.
Kan inte sova mer än någon timme i sträck och klockan fem imorse var det vara att gå upp och spy, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på eftersom jag inte tycks kunna vara still det verkligen kryper i hela kroppen samtidigt mår jag bajsilla så jag vill inget hellre än att ligga och sova typ.
hejsan tjejer. Mitt liv börjar gå tillbaka till det normala tack vara lergigan :P Imorgon ska man på inskrivning är lite nervös men det ska väl gå bra. Har ju redan sett den lille och hjärtat slog så fint så. Men är lite oroliga för mina värden då jag låg inne på grund av mina värden och mitt illamående. får se om barnmorskan hittar någonstans att sticka mig :P dem hade det problemet på sjukhuset i Kristianstad.
Dags för första UL imorgon, nervös som tusan.. Är så rädd att den lilla plutten inte lever :s.
UL gick jätte bra!! :D.. Det fanns en liten krabat på 6 cm i magen med ett hjärta som slog så fint så :).