• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Idaar
    CarroW86 skrev 2010-03-29 15:24:04 följande:
    UL gick jätte bra!! :D.. Det fanns en liten krabat på 6 cm i magen med ett hjärta som slog så fint så :).
    Ahh, visst ar det verkligen en otrolig lattnad !! Grattis vad härligt.
  • CarroW86
    Idaar skrev 2010-03-30 07:35:06 följande:
    Ahh, visst ar det verkligen en otrolig lattnad !! Grattis vad härligt.
    Aa det var sån lättnad att jag fällde några tårar :).. Tack tack, nu stundar ett par veckors väntan innan det är dags för andra UL :)
  • Idaar

Hej tjejer!
    Allt gick bra på inskrivingen, fick lyssna på lilla hjärtat. Det var verkligen mysigt!
    Men nu börjar jag bli lite trött på att se ut som jag gör, jag vill bara att min mage ska komma nu! Jag läste ''på smällen'' av Ann Söderlund och Hannah Widell och där står det en sak som jag bara kan hålla med om. - 3-4 månaden är fulhets-perioden.
    Man känner sig bara tjock och trött. Har gråa ringar runt ögonen vilket jag annars aldrig har. Magen har växt men man ser bara tjock ut. Inga kläder som sitter  fint.

Bara några veckor kvar HOPPAS jag tills magen syns.

Är det föresten någon som fått tid för UL? Jag fick tid igår och fick den 10 maj. 

Kram på er tjejer!

• Meddelande borttaget
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-31 07:42:15 följande:
    Hej tjejer! Allt gick bra på inskrivingen, fick lyssna på lilla hjärtat. Det var verkligen mysigt!Men nu börjar jag bli lite trött på att se ut som jag gör, jag vill bara att min mage ska komma nu! Jag läste ''på smällen'' av Ann Söderlund och Hannah Widell och där står det en sak som jag bara kan hålla med om. - 3-4 månaden är fulhets-perioden. Man känner sig bara tjock och trött. Har gråa ringar runt ögonen vilket jag annars aldrig har. Magen har växt men man ser bara tjock ut. Inga kläder som sitter  fint. Bara några veckor kvar HOPPAS jag tills magen syns. Är det föresten någon som fått tid för UL? Jag fick tid igår och fick den 10 maj.  Kram på er tjejer!
    jag har fått tid den 5 maj =) Spännande. Ska ni ta redan på könet på barnet? Jag har faktiskt inte läst den boken, men hört mkt om den. Jag kan helt instämma med att man endast känner sig ful nu, inte gravid. Magen putar som sagt, men det ser mest ut som jag gått upp i vikt. Dessutom har jag fått mkt problem med min hy... blä. inget kan få mig och känna mig fulare just nu tror jag! Men det går väl över =)
  • Hemi21

Hej allihop är nu i vecka 13+2 och känner bebisen varje dag som lite sprattel typ, någon mer?

• Idaar
    Familjen Rockström skrev 2010-03-31 10:05:31 följande:
    åå så roligt att höra hjärtljuden!! trode inte att det gick att höra så här tidigt.. vilken vecka är du i? hahah jaa den boken har jag med! väldigt bra, rekomenderar den. håller med om vad dom säger.. känner mig riktigt ful och fet.jag har fått tid till RUL, jag ska dit den 11 maj :) kramar
    Jadå, visst kunde man höra lilla hjärtat. Är i v. 13+1. BM sa att bebisen låg så långt fram så därför kunde man höra hjärtat.
    Vilken vecka är du i?
  • Idaar
    misa85 skrev 2010-03-31 10:13:57 följande:
    jag har fått tid den 5 maj =) Spännande. Ska ni ta redan på könet på barnet? Jag har faktiskt inte läst den boken, men hört mkt om den. Jag kan helt instämma med att man endast känner sig ful nu, inte gravid. Magen putar som sagt, men det ser mest ut som jag gått upp i vikt. Dessutom har jag fått mkt problem med min hy... blä. inget kan få mig och känna mig fulare just nu tror jag! Men det går väl över =)
    Ja, vi ska ta reda på könet men själv är jag 100% på att det är en liten kille vi väntar Självdå, ska ni ta reda på könet?
    Ja precis, det går över
  • misa85
    Idaar skrev 2010-03-31 15:29:49 följande:
    Ja, vi ska ta reda på könet men själv är jag 100% på att det är en liten kille vi väntar Självdå, ska ni ta reda på könet? Ja precis, det går över
    japp vi ska också ta reda på könet. Vi är helt säkra på att det är två pojkar, vi disskuterar bara killnamn =) Sååå svårt, vi kommer nog aldrig komma överrens.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden BF Oktober