BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
åhhh nu börjar de bli spännande... ska på RUL imorn, o e så vaninnigt nervös... fast de e väll ganska normalt... o ja har en känsla av allt kommer se bra ut, har känt de på mig hela graviditeten att vi kommer få en frisk bebis... =) sen får vi se om den lill* vill visa könet imorn... hade varit roligt, inte de viktigaste men hade varit kul o veta... =)
va kul att du låter så positiv med annrs brukar alla tro så mkt negativt.
Fan vad jobbigt det är att vara såhär känslig, lipat till och från hela dagen över ingenting.. :/

Jag ska på RUL 6 maj. Längtar också. Samtidigt som jag är nervös. Hoppas och tror att allt är bra, känns som det men man vet ju aldrig.
Var helt inställd på att jag skulle kolla kön om det var möjligt att se. Min pojkvän är inte här utan utomlands, trodde verkligen inte att han skulle ha invändningar men oj vad han hadde. Han vill absolut inte att jag kollar. Han är från indien och jag trodde han skulle vara intresserad, där är ju kön många gånger av stort intresse men tvärtom vill han inte veta. Han säger att det ju inte spelar någon roll om det är flicka el pojke och att det är roligare med överraskning. Självklart gör könet ingen skillnad men jag var inställd på att kolla. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Hade han varit här hade jag absolut respekterat hans önskan men nu när jag är här själv känns det inte lika självklart. Åsikter någon?
nu har jag varit på mitt RUL... de va helt magiskt o få se den lill* där inne... =) den rörde sig som bara den o snurrade rundor o boxades med armarna, så kul att se vilken fart den hade... =) allt såg fint ut o det såg ut som en frisk bebis, inga upptäckta missbildningar iallafall.. men som ´ja sagt tidigare jag känner att där e en frisk bebis... =) Tyvärr ville den lill* inte visa sitt kön, den låg med benen i kors... men ja har en känsla av att de e en liten tjej, så vi får väll se,... ska boka in ett könsul i vecka 26-27 tänkte jag... =)
Hej.
Jag tänkte fråga om det är ok att hoppa in fastän alla kommit en bra bit på väg?
Har varit på ett första rul idag, där det enligt lårmåtten visar bf 1 oktober och enligt huvudmåttet 30 september. Ska tillbaka på tisdag för vidare kontroll, bebisen låg med huvudet mot min ryggrad ihoprullad till en boll, så det kunde inte göras alla kontroller.