BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Det gick bra idag. Bebisen ligger fortfarande med huvudet mot min ryggrad och rumpan mot ryggraden! Men hon lyckades kolla det som skulle kollas och hon mätte om bebisen. 30 september säger huvudet, 28 september säger övriga måtten på kroppen! =)
Fick så himla ont i ryggen imorse på jobbet, det gör ont långt ner precis ovanför rumpan.. Att gå i trappor (bor på tredje våningen utan hiss) är en smärtupplevelse utan dess like, smärtan går heller inte över utan det gör ont i nästan varenda rörelse jag gör :(.. Har googlat mig till att detta kan vara foglossning, ska ringa bm imorgon. Det som oroar mig är att alla rörelser i magen är som borta sedan imorse :(
ohh ikväll kl 19 ska jag iväg på rul. Har sovit som en ostkrok hela natten, vridid och vänt på mig och funderat över man och vad det är som gömmer sig därinne. Hur de mår osv... kan inte koncentrera mig på jobbet... Ohh vad jag längtar!
Nu har jag bokat in nästa möte med bm! Fick en tid i midsommarveckan!
Sen när jag frågade om foglossning bokade hon in en tid nästa vecka med för att diskutera, då måste jag komma ihåg att prata om allergimedicin! Håller ju på att gå under här! Nyser och nyser och snoren rinner! Är typ duschad när jag är klar!
egentligen skulle jag ha blivit skickad på något "gruppmöte med sjukgymnast", men sista mötet inför sommaren var idag vid 8 tydligen! Därav att jag fick en tid hos bm nästa vecka!
Tycker att det är riktigt dåligt att ha inskrivningen i vecka 11 och sen möte nr 2 i vecka 27! Faktiskt!