• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-03-08 15:28:44 följande:
    Här sitter de allihopa och pysslar
    mina far runt som tokar...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Bobbenn

GRATTIS OLIVA!

Hoppas din dag blir fylld med massa bus!

{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_nalle}{#lang_emotions_flower}

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • LitenBlomma
    SchumiFerrari skrev 2010-03-08 15:31:09 följande:
    mina far runt som tokar...
    Det brukar mina göra så nu har jag bildbevis när folk kommer hit att de faktiskt KAN sitta ner ett par minuter

Just nu sitter de och "degar" med PlayDoh lera Meja fick i present.
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Leos och Vincents mamma

Har idag handlat två skitsnygga vårjackor till barnen med matchande mössa till, båda fick såklart likadant Köpte det på Lindex.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Änglatrollet

Grattis Olivia säger jag också! Tänk vad fort det går, helt ofattbart att min Pomona blir snart 2 år!! Nu är det ju ändå några veckor kvar för mig att ta in det hela men ändå...2 år...

• Agamemnon

Olivia tackar! {#lang_emotions_kiss} (Eller ja, om hon inte sov skulle hon göra det.)

Änglatrollet skrev 2010-03-08 19:28:02 följande:
    Grattis Olivia säger jag också! Tänk vad fort det går, helt ofattbart att min Pomona blir snart 2 år!! Nu är det ju ändå några veckor kvar för mig att ta in det hela men ändå...2 år...
    Visst är det otroligt?! Jag tycker att tiden bara flyger förbi...
    Jag har bloggat lite om födelsedagen men nu måste jag gå och krama kudden. Jag har varit vaken och på g sen kl. 5 i morse och det märks. Läser ikapp i morgon.
    Puss på er!
  • LitenBlomma

Agamemnon: jag tänkte fråga hur det går med bullbakningen men så läste jag tillbaka först. Såg att du hade skrivit att du hade mens den 31 jan och sen 23 feb, brukar du ha så kort cykel? På tal om mens så fick jag min idag så vi kan andas ut

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-09 07:35:08 följande:
    Agamemnon: jag tänkte fråga hur det går med bullbakningen men så läste jag tillbaka först. Såg att du hade skrivit att du hade mens den 31 jan och sen 23 feb, brukar du ha så kort cykel? På tal om mens så fick jag min idag så vi kan andas ut
    Jag har en cykel på +/- 5 dagar. Har haft det så det senaste, hm, halvåret, kanske lite längre. Jättetöligt!
    Jättefina bilder förresten! Vad nöjd Ida ser ut på sista bilden! Jag vill också göra tofsar på Olivia men jag får inte ens sätta i ett hårspänne (i det aaaningen korta håret).
    Glömde naturligtvis att köpa Aftonbladets bilaga, skyller på en stressig söndag med ett jättegräl med maken... Kan man kanske läsa den online?
    LoVm: Kul med shopping!!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9