• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Ly75

Hurra hurra för Melvin!!!{#lang_emotions_flower}

Agamemnon - grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni haft en härlig dag och får en lika härlig kväll! Ang färger..Tobias kan några, rosa och blå är favoriterna tror jag. Ett tag var alla färger "blå", så jag var oxå inne på färgblindheten, haha.

• Agamemnon

Tack tjejer! {#lang_emotions_sunny}

Jag är helt slut - dagen har snarare påmint om barnkalas än bröllopsdag. Först var vi på leklandet och sen åt vi hämtmat hemma hos oss: vi, brorsan och svägerskan, en kanontrotsig (men ändå supergo emellanåt) 3,5-åring och en mest missnöjd 9 månaders. Olivia var helt tokig i rutschkanorna. "Mer kana! Mer kana!" ropade hon hela tiden och hon blev flyförbannad när vi ville ta en klunk kaffe... Nu nattar min man henne och när det är gjort ska vi skåla med en flaska Moet så om ni inte hör mer från mig idag så vet ni varför...
  • Agamemnon
    Ly75 skrev 2010-03-17 19:05:14 följande:
    Hurra hurra för Melvin!!! Agamemnon - grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni haft en härlig dag och får en lika härlig kväll! Ang färger..Tobias kan några, rosa och blå är favoriterna tror jag. Ett tag var alla färger "blå", så jag var oxå inne på färgblindheten, haha.
    Vad konstigt, undrar vad det är med just blått? För Olivia är ju också allt blått...
  • Mollan70
    {#lang_emotions_flower}Grattis på bröllopsdagen Agamemnon...
    Hoppas du fick en fång med blommor. =){#lang_emotions_flower}

Tack för alla grattis till Melvin... =)
  • Mollan70

Melvin med några av födelsedagspresenterna
  • Agamemnon

Mollan: Tack! Faktiskt så fick jag inte en enda blomma.

Det ser ut som om han verkligen gillade sina presenter, sötnöten.
  • Leos och Vincents mamma

Jag längtar såå mycket tills imorgon. Då ska jag och en kompis åka till stockholm och bo på hotell en natt, hon vann det på facebook och kunde inte åka med sin man så då fick jag följa med, ska bli såå kul, ser framför allt fram emot hotelfrukosten

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon

Ett litet shoppingtips: det engelska pundet är verkligen shoppingvänligt just nu. På min jakt efter kanske en till Småfolk-klänning hittade jag denna sida: www.mylittlecorner.co.uk

De levererar fraktfritt fr.o.m. 40 £ (ca 430 kr just nu), även till Sverige och jag har hittat en hel del fynd...
  • Bobbenn

Fina Melvin!

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9