• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Bettanspettan

Grattsi Azaah!!

Igår sov inte Oskar alls, vaken 15 h!!

Nu har vi varit ute på dagens första lekstund, han börjar så fort han vaknat egentligen, ja tut, ja tut ja tut!!  Blir en sväng efter middan oxå, han skulle kunna va ute hela dagen lång den ungen!

• Agamemnon
    Bettanspettan skrev 2010-03-22 08:51:13 följande:
    Grattsi Azaah!! Igår sov inte Oskar alls, vaken 15 h!! Nu har vi varit ute på dagens första lekstund, han börjar så fort han vaknat egentligen, ja tut, ja tut ja tut!!  Blir en sväng efter middan oxå, han skulle kunna va ute hela dagen lång den ungen!
    Hujedamej, dagens första utelek innan kl. 9?! Det hoppas jag att Olivia aldrig får för sig! Å andra sidan åkte vi med en massa skräp till tippen innan dagis. Oliven tyckte det var skitkul att springa mellan alla containerna och slänga i saker. Hon sprang, och tjoade och skrattade och hälsade glatt på alla gubbar.
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-22 10:13:02 följande:
    Hujedamej, dagens första utelek innan kl. 9?! Det hoppas jag att Olivia aldrig får för sig! Å andra sidan åkte vi med en massa skräp till tippen innan dagis. Oliven tyckte det var skitkul att springa mellan alla containerna och slänga i saker. Hon sprang, och tjoade och skrattade och hälsade glatt på alla gubbar.
    Men tänk vad mycket man får gjort då
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-22 10:49:57 följande:
    Men tänk vad mycket man får gjort då
    Jo, jag vet, det är det enda positiva med att bli väckt kl. 6 - kl. 9 är dagens alla sysslor avklarade.
    Agamemnon skrev 2010-03-22 10:52:44 följande:
    Jo, jag vet, det är det enda positiva med att bli väckt kl. 6 - kl. 9 är dagens alla sysslor avklarade.
    Precis

Grattis Azaah!!

• Movieprincess
    {#lang_emotions_flower} GRATTIS AZAAH!! {#lang_emotions_sunny}

Idag skiner solen här igen men nu är det ju tokmycket snö ute så vårkänslorna är liksom borta ändå!
    Det var ju 21 igår så då är det ju "bara" 1 månad kvar tills lillskruttan ska komma
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9