• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-03-20 23:16:44 följande:
    Usch, det låter ju inte som en vanlig förkylning, med så långvarig, hög feber! Hoppas den går ner av sig själv iaf! Vi måste också köpa en vårig jacka till Olivia men jag hittar ingen som jag gillar! Om någon springer på en lila/plommonfärgad jacka, hojta till! Nu har vi sett New Moon. Min mans kommentar: "What a load of shite!" Han förstår sig inte på fjortisvampyrers och -varulvars kärleksliv!
    Meja har en jättesöt lila vårjacka från Ida T med små igelkottar på.
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Movieprincess

vårjacka ja...det tänkte jag på igår när vi hade 15 grader och solsken. När jag vaknade imorse så snöade det och gör det fortfarande här blir det nog aldrig vår känns det som!!!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon

Här har det också snöat sen i morse. {#lang_emotions_throwup} Vi blev alla på så dåligt humör att vi sket i våra städplaner och åkte in till Bergvik. Där blev det lunch på Subway (jäklar, vad mycket kyckling och skinka Olivia åt!) och shopping: nu har hon en lila windfleecejacka från HM och en softshelljacka i lila, rosa och vitt + gummistövlar från InterSport. Lägger upp bilder sen för just nu sover hon på mig...

• Agamemnon

Bettanspettan: Skönt att myskosjukan var över rätt så kvickt iaf! Och vilken toppenpresent, sambon kommer säkert att bli jätteglad!

• Leos och Vincents mamma

Vi har varit på shoppingtur i 6 timmar idag Var bland annat på Ikea och shoppade lite, sen köpte vi de sista presenterna till Vincent. Och massa andra saker oxå
    Här har det varit 3 plusgrader hela dagen och så har det regnat så nu syns väldigt mycket av gräsmattorna. Men helt plötsligt började det att snöa, men det var blötsnö så det la sig inte på marken som tur var.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-03-20 20:21:34 följande:
    LoVm: Låter onekligen som ett härligt dygn! Här har vi städat, veckohandlat och pysslat. När maken har nattat Skruttan ska vi ÄNTLIGEN se på Twilight 2, New Moon. Idag räknade Oliven för första gången (så vitt jag vet) till fyra! Hon la sina nappar på rad och räknade helt rätt, flera gånger. Iaf tills jag la till två för att se om hon kan räkna ännu längre, då bidde det fingertutt.
    Duktig tjej!!!

Sånt tränar vi inte på alls
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Bobbenn
    sthlmfilur skrev 2010-03-20 21:38:20 följande:
    kollar in hit lite granna idag är det väldigt neråt.. har varit upåt hela veckan men idag känner jag att jag är så låg.. och hur fan kan jag sakna aliyar.. just idag har jag bara gråtit och allt känns hemskt..hoppas ni andra mår bättre än mig..kram på er
    Krama
  • Bobbenn
    KRYA PÅ ER SJUKA!
  • Agamemnon

Nu finns det bilder på dagens shopping i bloggen.

LoVm: Oj, 6 timmar! Förstår att ni hann med mycket då! Jag var helt slut efter 2 timmar (och då hade vi ätit i 45 minuter).  
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-21 19:11:39 följande:
    Nu finns det bilder på dagens shopping i bloggen. LoVm: Oj, 6 timmar! Förstår att ni hann med mycket då! Jag var helt slut efter 2 timmar (och då hade vi ätit i 45 minuter).  
    Ja, 30 min gick åt till att äta inne på Ikea och en timme (!) gick åt till att gå inne i skoaffären och handla skor till mig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9