Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
vårjacka ja...det tänkte jag på igår när vi hade 15 grader och solsken. När jag vaknade imorse så snöade det och gör det fortfarande
här blir det nog aldrig vår känns det som!!!
Här har det också snöat sen i morse.
Vi blev alla på så dåligt humör att vi sket i våra städplaner och åkte in till Bergvik. Där blev det lunch på Subway (jäklar, vad mycket kyckling och skinka Olivia åt!) och shopping: nu har hon en lila windfleecejacka från HM och en softshelljacka i lila, rosa och vitt + gummistövlar från InterSport. Lägger upp bilder sen för just nu sover hon på mig...
Bettanspettan: Skönt att myskosjukan var över rätt så kvickt iaf! Och vilken toppenpresent, sambon kommer säkert att bli jätteglad! ![]()
Vi har varit på shoppingtur i 6 timmar idag
Var bland annat på Ikea och shoppade lite, sen köpte vi de sista presenterna till Vincent. Och massa andra saker oxå
Här har det varit 3 plusgrader hela dagen och så har det regnat så nu syns väldigt mycket av gräsmattorna. Men helt plötsligt började det att snöa, men det var blötsnö så det la sig inte på marken som tur var.
Nu finns det bilder på dagens shopping i bloggen. ![]()