Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Jag är helt värdelös: jag skulle gå och klippa mig och få ögonbrynen fixade och vad gör jag? Jag försover mig! Eller ja, Olivia vaknade för en gångs skull inte i ottan så jag skyller på henne (hon kan ju inte säga emot)...
LitenBlomma: Du kan göra ett kryss på dagens datum.
Fick precis mensen...
Men jäkla tant röd, nästa månad är hon portad!! Vi tittar på let's dance, äter godis och dricker läsk
fredagsmys! Barnen har somnat och det gör nog jag med snart. Jag och tjejerna är sjuka
De har haft feber och varit snoriga sen i lördags.
Det är bara att stå ut, hoppas att det ger med sig snart. Coolt datum ![]()
euuuw sex *ryser* ![]()
Är hemma igen efter ett dygn i stockholm. Jag och min kompis hade grymt kul! Vi åt god mat, delade på en flaska vin, sen gick vi till hotellbaren och drack drinkar, imorse åt vi supergod hotellfrukost. Hotellrummet var superfint och stort! Superhärligt dygn med andra ord ![]()
LoVm: Låter onekligen som ett härligt dygn! ![]()
Agamemnon: Vilken tjej!!
Idag har vi varit på vc med Meja och Ida. Förkylning är det men har Ida feber på måndag oxå måste vi ringa igen. Just nu har hon 40 grader.
Vi har köpt en ny fleece till Meja idag på Po.p, den råsa såklart
Och den vit/råsa randiga mössan till. Superfint!!