• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-24 11:33:53 följande:
    Så smart med pinnar!! Jag är sugen på att åka in till stan imorgon och köpa nåt vårigt. Tex gummistövlar och tunna vantar till barnen. Hittade EN tumvante och EN liten vante utan tumme, jättefina färger från Po.p förra våren. Har letat och letat efter de andra två men de är puts väck så det blir till att köpa nytt.
    Jag vill också shoppa - men jag har ju redan handlat allt (tror jag)!
    I förrgår beställde jag en skaljacka (samma Troll-jacka som hon hade i höstas men i större då) så nu har hon jackor. Jag hittade ett par överdragsbyxor från Lindex i garderoben som var för stora i höstas men nu passar de perfekt. Gummistövlar har vi köpt, Kavat-skor har vi köpt. En mössa (rånarluva) har vi köpt. Av 5 par Pop-fingervantar har jag koll på 3 så det räcker också... Jag är iofs liiiite smygsugen på en skaloverall att ha på dagis... Undrar om maken har förståelse för det...
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-24 11:34:57 följande:
    Ja, just nu sover båda. Jag fick en ny tid till interjun på måndag.
    Vad bra!
    Maken tog med Oliven till Biltema så jag har nu förberett middagen i lugn och ro och ska avnjuta resten av tiden med en kopp kaffe.
  • Agamemnon

Idag fick pappa åka in akut igen, nu ligger han på infektion - igen. Fast denna gång slapp han intensiven och respirator, alltid något. Det verkar som om han åkt på magsjuka (det har kommit båda änderna sen i morse) men eftersom han redan är undernärd och påverkad av strålningsbehandlingen slog det ut honom direkt...

• Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-03-24 18:07:45 följande:
    Idag fick pappa åka in akut igen, nu ligger han på infektion - igen. Fast denna gång slapp han intensiven och respirator, alltid något. Det verkar som om han åkt på magsjuka (det har kommit båda änderna sen i morse) men eftersom han redan är undernärd och påverkad av strålningsbehandlingen slog det ut honom direkt...
    Jag är så ledsen för er skull Vågar inte ens tänka på att något skulle hända min älskade pappa

MASSA KRAMAR {#lang_emotions_heart}
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-03-24 18:20:19 följande:
    Jag är så ledsen för er skull Vågar inte ens tänka på att något skulle hända min älskade pappa MASSA KRAMAR
    {#lang_emotions_kiss}
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-03-24 18:07:45 följande:
    Usch å fu hoppas att han piggar på sig snabbt och får komma hem! Tänker på er *kramar* {#lang_emotions_flower}
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-03-24 20:56:03 följande:
    Usch å fu hoppas att han piggar på sig snabbt och får komma hem! Tänker på er *kramar*
    Tack!
  • Leos och Vincents mamma

Agamemnon: Fy Tänker på er!

Vincent tackar Han bestämde sig för att vakna 5.45 imorse så vi kunde inte sjunga för honom när han sov och eftersom vi alla var hemma idag så sjöng vi för honom vid 7 istället, lite mera humant Han fick öppna tre presenter på morgonen och så får han öppna resten i eftermiddag. Nu fick han en dammsugare, ett tält och en bok, allt mycket uppskattat!

Vi alla mår bättre nu, så imorgon får barnen gå till dagis.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9