• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • sthlmfilur

kollar in hit lite granna idag är det väldigt neråt.. har varit upåt hela veckan men idag känner jag att jag är så låg.. och hur fan kan jag sakna aliyar.. just idag har jag bara gråtit och allt känns hemskt..
    hoppas ni andra mår bättre än mig..
    kram på er

Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-03-20 21:38:20 följande:
    kollar in hit lite granna idag är det väldigt neråt.. har varit upåt hela veckan men idag känner jag att jag är så låg.. och hur fan kan jag sakna aliyar.. just idag har jag bara gråtit och allt känns hemskt.. hoppas ni andra mår bättre än mig.. kram på er
    Det kommer säkert att gå upp och ner ett bra tag till! Sånt lägger man ju inte bakom sig i en handvändning men det kommer att bli bättre, du vet att du gjorde rätt! Kram!
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-20 20:46:01 följande:
    Agamemnon: Vilken tjej!! Idag har vi varit på vc med Meja och Ida. Förkylning är det men har Ida feber på måndag oxå måste vi ringa igen. Just nu har hon 40 grader. Vi har köpt en ny fleece till Meja idag på Po.p, den råsa såklart Och den vit/råsa randiga mössan till. Superfint!!
    Usch, det låter ju inte som en vanlig förkylning, med så långvarig, hög feber! Hoppas den går ner av sig själv iaf!
    Vi måste också köpa en vårig jacka till Olivia men jag hittar ingen som jag gillar! Om någon springer på en lila/plommonfärgad jacka, hojta till!
    Nu har vi sett New Moon. Min mans kommentar: "What a load of shite!" Han förstår sig inte på fjortisvampyrers och -varulvars kärleksliv!
  • Leos och Vincents mamma

Mina barn invigde sina vårjackor och vårmössor idag, vi har haft 10 plusgrader idag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-20 23:31:42 följande:
    Mina barn invigde sina vårjackor och vårmössor idag, vi har haft 10 plusgrader idag.
    Olivia hade på sig t-shirt och vinterjacka. Som jag sa, vi måste verkligen köpa något annat.
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-20 23:36:25 följande:
    Olivia hade på sig t-shirt och vinterjacka. Som jag sa, vi måste verkligen köpa något annat.
    Ja, men det kommer bli kallare åtminstone här om några dagar så du behöver nog inte ha panik
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Ly75

LoVm - härligt med lite lyxigt miljöombyte :D

Agamemnon..duuuktig tjej!! Fantastiskt vad de små kan trots att de bara är två år..siffror, bokstäver, färger...

Sthlmfigur..styrkekram! Aldrig lätt lämna ett förhållande  även om man vet att det är för det bästa. Man har ju ändå många fina minnen ihop...

• Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-20 23:42:31 följande:
    Ja, men det kommer bli kallare åtminstone här om några dagar så du behöver nog inte ha panik
    Nä, och även om vi ser mer och mer mark har vi fortfarande över en halv meter snö i trädgården. Lekställningarna på dagis är också fortfarande gömda under snön så där kommer hon att ha overall ett tag till.
    Ly75: Tack! Bokstäver och färger går dock inte lika bra här.
    Olivia har ställt om: istället för att vara vaken länge på kvällen när hon har sovit middag för länge (som t.ex. igår eftersom jag också somnade) så somnar hon i vanlig tid men vill upp i ottan! Jag vet inte vad jag tycker är bättre... Eller jo, kl. 6 en söndagmorgon vet jag vad jag skulle föredra.  
  • Bettanspettan

Hej alla.
    Oskar har haft nån konstig dygnsfeber. Märkte att han var slö i fredags, han sov middag två ggr och det har inte hänt på jag vet inte hur länge, men i övrigt var han som vanligt. Sen kräktes han en gång på natten mellan fre-lör och hade jättehög feber på lördag morron och hela dagen, kräktes en gång till och sov resten av tiden, från fredag kväll tills i morse, nästan 40 timmar!! Så 05.15 i morse var det dags att gå upp tyckte han och va då feberfri o jättepigg... Ganska skumt tyycker jag, men skönt att det gick över fort.  =) Men jag ska VABa i morron ändå för säkerhets skull.

Den 10/4 nu har Jocke o jag vart ihop i fem år!   Jag lyckades få biljetter till Robert Gustavssons 25 års jubileum på Rondo i höst och har bokat hotell fre-sön så det paketet ska Jocke få i present

Anton -991105 Adrian -020117 Oskar -080315
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-03-20 23:13:06 följande:
    Det kommer säkert att gå upp och ner ett bra tag till! Sånt lägger man ju inte bakom sig i en handvändning men det kommer att bli bättre, du vet att du gjorde rätt! Kram!
    jo jag är ju trygg i mitt beslut.. men idag känns det bättre.. men saknaden är stor.. men i detta måste hjärna få styra över hjärta..
    Ly75 skrev 2010-03-21 00:49:37 följande:
    LoVm - härligt med lite lyxigt miljöombyte :DAgamemnon..duuuktig tjej!! Fantastiskt vad de små kan trots att de bara är två år..siffror, bokstäver, färger... Sthlmfigur..styrkekram! Aldrig lätt lämna ett förhållande  även om man vet att det är för det bästa. Man har ju ändå många fina minnen ihop...
    jo vi hade ju fina år ihop men jag är trygg i mitt beslut men saknaden är jobbig
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9