Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
kollar in hit lite granna idag är det väldigt neråt.. har varit upåt hela veckan men idag känner jag att jag är så låg.. och hur fan kan jag sakna aliyar.. just idag har jag bara gråtit och allt känns hemskt..
hoppas ni andra mår bättre än mig..
kram på er
Mina barn invigde sina vårjackor och vårmössor idag, vi har haft 10 plusgrader idag.
LoVm - härligt med lite lyxigt miljöombyte :D
Agamemnon..duuuktig tjej!! Fantastiskt vad de små kan trots att de bara är två år..siffror, bokstäver, färger...
Sthlmfigur..styrkekram! Aldrig lätt lämna ett förhållande även om man vet att det är för det bästa. Man har ju ändå många fina minnen ihop...
Hej alla.
Oskar har haft nån konstig dygnsfeber. Märkte att han var slö i fredags, han sov middag två ggr och det har inte hänt på jag vet inte hur länge, men i övrigt var han som vanligt. Sen kräktes han en gång på natten mellan fre-lör och hade jättehög feber på lördag morron och hela dagen, kräktes en gång till och sov resten av tiden, från fredag kväll tills i morse, nästan 40 timmar!!
Så 05.15 i morse var det dags att gå upp tyckte han och va då feberfri o jättepigg... Ganska skumt tyycker jag, men skönt att det gick över fort. =) Men jag ska VABa i morron ändå för säkerhets skull.
Den 10/4 nu har Jocke o jag vart ihop i fem år!
Jag lyckades få biljetter till Robert Gustavssons 25 års jubileum på Rondo i höst och har bokat hotell fre-sön så det paketet ska Jocke få i present ![]()