• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon

Jag är 99% säker att de inte bytte blöja på dagis idag - på hela dagen! Jag är så arg att jag tror jag smäller av! Från 8:45-16:30 i en och samma blöja!

• Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-22 20:01:40 följande:
    Jag är 99% säker att de inte bytte blöja på dagis idag - på hela dagen! Jag är så arg att jag tror jag smäller av! Från 8:45-16:30 i en och samma blöja!
    Men fy! Ifrågasatte du det för personalen? Jag tycker det låter bedrövligt, men det kan ha blivit en miss. På Leos förra dagis hade vi oxå en sån dag en gång, men när jag ifrågasatte det så fick jag en förklaring till varför och det var för att det hade blivit personalbyte precis vid blöjbytet och då missade de Leo. Kan hända den bästa, men det får inte hända!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-22 20:05:26 följande:
    Men fy! Ifrågasatte du det för personalen? Jag tycker det låter bedrövligt, men det kan ha blivit en miss. På Leos förra dagis hade vi oxå en sån dag en gång, men när jag ifrågasatte det så fick jag en förklaring till varför och det var för att det hade blivit personalbyte precis vid blöjbytet och då missade de Leo. Kan hända den bästa, men det får inte hända!
    Jag försökte ringa men ingen svarade. Det blir jag som lämnar henne i morgon och då ska jag naturligtvis ta upp det. (Då har jag nog antagligen lugnat ner mig lite vilket är för allas bästa.) Jag utgår ifrån att det är en miss - kan inte tänka mig att de medvetet struntar i det - men att inte hinna byta iaf en blöja på hela dagen tycker jag låter otroligt. Samtidigt som de bara var fyra barn idag! När jag hämtade henne berättade de hur lugnt det hade varit och att de hade varit på promenad i skogen...
    Agamemnon skrev 2010-03-22 20:08:57 följande:
    Jag försökte ringa men ingen svarade. Det blir jag som lämnar henne i morgon och då ska jag naturligtvis ta upp det. (Då har jag nog antagligen lugnat ner mig lite vilket är för allas bästa.) Jag utgår ifrån att det är en miss - kan inte tänka mig att de medvetet struntar i det - men att inte hinna byta iaf en blöja på hela dagen tycker jag låter otroligt. Samtidigt som de bara var fyra barn idag! När jag hämtade henne berättade de hur lugnt det hade varit och att de hade varit på promenad i skogen...
    Då är det en helt annan sak! Har de så några barn så ska det verkligen inte bli en miss!
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-22 20:11:37 följande:
    Då är det en helt annan sak! Har de så några barn så ska det verkligen inte bli en miss!
    Nej, jag tycker inte heller det. Två personal på fyra barn, hur svårt kan det vara att hitta iaf ETT tillfälle för blöjbyte då...?! Nä, som sagt, ska ta upp det i morgon men just nu känns det inte bra.
    Agamemnon skrev 2010-03-22 20:24:45 följande:
    Nej, jag tycker inte heller det. Två personal på fyra barn, hur svårt kan det vara att hitta iaf ETT tillfälle för blöjbyte då...?! Nä, som sagt, ska ta upp det i morgon men just nu känns det inte bra.
    Det förstår jag. Jag var flyförbannad den gången de missade att byta på Leo. Stackarn var helt röd i rumpan och blöjan hängde nästan ända ner i knävecken för att den var så kissig
    På Vincent har de aldrig glömt att byta men det kan nog vara för att han har bajsar åtminstone en gång om dagen när han är på dagis så det är svårt att missa
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-22 20:28:23 följande:
    Det förstår jag. Jag var flyförbannad den gången de missade att byta på Leo. Stackarn var helt röd i rumpan och blöjan hängde nästan ända ner i knävecken för att den var så kissig På Vincent har de aldrig glömt att byta men det kan nog vara för att han har bajsar åtminstone en gång om dagen när han är på dagis så det är svårt att missa
    Om hon gjorde det, bajsade på dagis alltså. Hon är som sin far, bajsar bara hemma.
  • Mollan70
    {#lang_emotions_flower} Hurra för Azaah! Grattis på 2 årsdagen!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9