Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Jag tror att Olivia är "sur" på min man... Sen i morse har hon inte frågat efter honom och nu har han två gånger försökt prata med henne på telefonen - då håller hon händerna för öronen, säger "bort, bort" och blir jätteupprörd. Hon verkar också nästan deppig, vill bara sitta i famnen... Nu ska jag se om ett bad kan muntra upp henne (det behövs ändå eftersom hon åt middag som en gris).
agamemnon: har posten kommit?
Ly75: Detta kanske vore något för ert siffergeni: http://www.knoddenoknyttet.se/product_info.php?cPath=62&products_id=411
Här har vi sjukstuga!
Melvin har 40 graders feber. =(
Tjock hosta och genomtäppt.
Det började redan i lördags med ögoninflammation o snuva.
Febern började dyka upp på söndagskvällen så nu hoppas jag att febertoppen vänder snart.
Här har vi inte börjat potträna på allvar.
Nångång i bland får han sitta på sin lilla toaring och en gång kissade han faktiskt.
Till sommaren kanske det ger sig självt med mindre kläder att ta av....
Agamemnon- Härligt med shopping....
En verktygslåda står på Melvins önskelista till 2 årsdagen.
Han tar alltid sin pappas mejslar... =)
SCHUMIFERRARI-Lycka till med pulverbantningen....
Jag lämnade Oskar utan blöja på dagis igår och sa att dom fick göra som dom ville, dom behövde inte hålla på för mycket om dom märkte att han inte ville där, men han hade bara haft blöja under vilan och sen vart utan igen. Det var svärfar som hämtade på dagis igår så jag vet inte hur det hade gått sen men han hade iaf samma byxor på sig som när jag lämnade så han hade ju inte kissat på sig iaf Dom har både potta och en vanlig toalett och sen en sån där miniatyrtoalett på dagis som man kan se på bensinmackar ibland, vet inte var han kommer att vilja gå men vi kör på utan blöja nu ett tag iaf så får vi se..
Oskar fick spruta nr 2 igår och har haft väldigt ont i armen inatt men ingen feber och idag är han som vanligt..
Hon sov förresten hela natten i sin säng!! Ja, till kl. 6:40 då men det får väl klassas som "hela natten".