Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Mollan: Hoppas han blir frisk snart!!
Bettanspettan: Vilken duktig kille!! *impad*
Agamemnon: Nämen stackars liten, är det imorgon han kommer hem igen?
Ja absolut, 06.40 är hela natten. Jag brukar räkna hela natten allt från 6 och framåt
Fast nu dom senaste nätterna har Liam faktiskt sovit ända till kl 9 i sin säng (!)
Idag har jag testdag igen så jag sitter å väntar på att få stick mej...det är en stund kvar så jag fördriver tiden här och lillkillen kollar på barnkanalen
bettanspettan: Noa visar inte minsta tecken på att bli torr, tar det till sommaren då det är lättre.. De är ju inte stora än!
Fast alla barn är olika och det har ju gått bra för Oskar. Jag tycker han är jätteduktig och tidig. Vincent går oxå på pottan varje dag och gör nästan bara sina bestyr i pottan men han är inte redo att gå utan blöja och eftersom Leo var 3 år och 3 månader när han blev torr så tar vi det med ro. Men visar barnen intresse för det så är det klart man ska testa.
Movieprincess: Hoppas stickandet gick bra!
Schumi: Jag har fått min post!!!
Jag öppnar den dock nog antagligen inte förrän Olivia sover, annars ska hon bara vara med och pilla. ![]()