• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon

Jag är sååå sjuk! Tjock näsa (den känns verkligen tjock), rethosta, huvudvärk,... Åh, vad jag tycker synd om mig själv!

LoVm: Pga av dataspeltråden vill min man nu köpa ett spel till Olivia och se om hon gillar det!
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-02-19 08:19:55 följande:
    Jag är sååå sjuk! Tjock näsa (den känns verkligen tjock), rethosta, huvudvärk,... Åh, vad jag tycker synd om mig själv! LoVm: Pga av dataspeltråden vill min man nu köpa ett spel till Olivia och se om hon gillar det!
    Usch, stackare. Krya på dig!

Haha, han är bra rolig din man
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-17 22:08:20 följande:
    hmm... hittade nu info om vikten på Vigourn - 11 kg - det är för mycket - jag vill ha en lättare vagn... Får fundera vidare! Det är ju helt galet mycket att tänka på och välja mellan...
    Kan du ens få lättare om det inte är paraply?
    Sidfot
  • Bobbenn
    Jag är sååå sjuk! Tjock näsa (den känns verkligen tjock), rethosta, huvudvärk,... Åh, vad jag tycker synd om mig själv! LoVm: Pga av dataspeltråden vill min man nu köpa ett spel till Olivia och se om hon gillar det!
    Krya på dig!
    Sidfot
  • LitenBlomma
    Skickar krya-på-dig-kramar!!! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-19 08:26:07 följande:
    Usch, stackare. Krya på dig! Haha, han är bra rolig din man
    Nja, just nu tycker jag att han är allt annat än rolig, skulle snarare beskriva honom som grinig, jävla kärring... Det här vädret är inte bra för hans humör alls. Vi är insnöade igen (har snöat sen igår och ska tydligen fortsätta till söndag) och jag tycker att han nästan börjar visa depressiva tendenser... Vill att solen ska komma och smälta all snö NU! Fast då får vi nog ta kanot eller något till dagis... I morse fick han ett mindre utbrott för att han inte gillade kläderna jag hade satt på Olivia. Han klampade iväg med henne och bytte medan han muttrade att de andra barnen är minsann välklädda och det ska banne mig hans dotter också vara. Ok, lite komiskt faktiskt nu när jag läser det igen.
    Bobbenn skrev 2010-02-19 11:33:03 följande:
    Krya på dig!
    Tack! Ska ånga huvudet nu har jag tänkt.
  • Bobbenn

Min idiot karl hann inte ens ge sin unge frukost i morse, moget....

Sidfot
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-19 11:43:54 följande:
    Min idiot karl hann inte ens ge sin unge frukost i morse, moget....
    Ibland vill man bara skicka dem på en låååååång resa....
  • SchumiFerrari

Jag är trött... Men det går väl över någon gång....

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9