Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Väntar på att sambon ska sluta jobba, sen bär det av till Stockholm och Rammstein ikväll
ska bli skoj. Lite jobbigt känns det att sova utan Liam men det går säkert bra... Liam går det iaf ingen nöd på det är mej det är värst för ![]()
Fy fan för detta väder! Vi är nästan insnöade här, det snöar MASSOR och det har kommit sjukt mycket snö, såklart så skulle jag klippa mig i förmiddags och jag skulle åka buss dit, kanske inte det smartaste kom jag på när jag stack ut näsan genom dörren, fy helskotta vad snö det var och ingen jäkla plogbil hade varit på en enda väg varken på de stora eller små, så jag fick pulsa i hur mycket snö som helst..
Och sen när vi kom hem (sambon och barnen kom och hämtade mig) så var nästan våran ytterdörr igen snöad och gick inte att öppna för den hade frusit fast! Efter mycket om och men kom vi in, men det går knappt att stänga eller öppna..
MÅTTE DET BLI VÅR SNART!!
hej på er!!
hoppas det är bättre hos er än vad det är här.
själv har jag bihållsinflammasion.
och inte nöjt med det så har jag lämnat in skilsmässoansökan.
sent i torsdagskväll slutade allt i kaos och han slog sönder tv:n.
så just nu mår jag inte så bra. så i veckan ska jag försöka få tillbaka nyckeln av honom och han får hämta sina saker.
kram på er
Sthlmfilur---Skickar stryrkekramar till er.
I natt blev jag moster till en liten tjej..... =)
Movieprincess..visst var de bra?! Jag är nog lite kär i Till! Älskar deras show! Såg dem 2005 och hade höga förväntningar den här gången, blev inte besviken!
Sthlmfilur...låter jobbigt..
Förstår det inte är kul för varken honom eller dig, men att slå sönder tv'n i ren frustration gör inget bättre, man skrämmer ju bara barnen :/ *kram*