• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 15:15:57 följande:
    Meja satt nyss och bajsade under databordet, för andra gången idag. Bajsar du? Nääää, stönade hon fram Hon bajsar aldrig, om man frågar henne. Gör era barn oxå så?
    Vincent går iväg och bajsar (men oftast säger han till innan så han bajsar på pottan) och sen kommer han och säger till när han är färdig, "bass" säger han då och pekar på rumpan och springer till toan
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • sthlmfilur
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 15:14:07 följande:
    Tack! Jag hade lust att bara skrika rakt ut där ett tag men dörren var öppen så grannarna hade väl undrat vad jag sysslade med
    men då kanske du hade fått bättre energi:)
    Emiliya 080304 & Imran 090214
    Agamemnon skrev 2010-02-26 15:16:39 följande:
    Åh, vad, hm, "kul"! Här trotsas inte mycket men hon tar till tårarna så fort något inte funkar som hon vill eller hon inte får som hon vill fort nog. Väääldigt irriterande när det händer för femtioelfte gången på en timme...
    Det gör Vincent oxå, eller snarare gallskriker och kastar saker när det inte går som han vill..

Agamemnon: Usch, vad jobbigt att inte ha nåt varmvatten..det funkar ju ändå, men är mycket krångligare.

• Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-26 15:23:07 följande:
    Det gör Vincent oxå, eller snarare gallskriker och kastar saker när det inte går som han vill..
    Kasta saker ja! Här flyger allt när hon är på "det" humöret. Igår när vi höll på med middagen, kom både grytor och smörknivar och smörpaket flygande.
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-26 15:21:54 följande:
    Ibland är det skönt att bo som vi gör...Vattnet funkar, värmen funkar..
    Njuuuut!
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-26 15:24:15 följande:
    Agamemnon: Usch, vad jobbigt att inte ha nåt varmvatten..det funkar ju ändå, men är mycket krångligare.
    Ja, det är töligt. Vi får åka och duscha/bada hos mina föräldrar någon gång i helgen. Resten får vattenkokaren fixa...
    Agamemnon skrev 2010-02-26 15:25:58 följande:
    Kasta saker ja! Här flyger allt när hon är på "det" humöret. Igår när vi höll på med middagen, kom både grytor och smörknivar och smörpaket flygande.
    Haha, ungefär som här då Sambon påstår att han brås på mig, vet inte vad han menar Jag kastar inte saker dock..
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-26 15:33:21 följande:
    Haha, ungefär som här då Sambon påstår att han brås på mig, vet inte vad han menar Jag kastar inte saker dock..
    Min man säger att hon har lärt sig att "svära" av mig men "bollocks" har hon då inte hört mig säga. Sist sa hon "crap" när hon tappade något och den skon får jag dock nog ta på mig...
  • SchumiFerrari

Idag driver min grabbarn mig till vansinne.. men tänker på att jag ska träffa min syster imorgon och bada!!

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9