• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon

Min man kom idag på att jag borde bleka håret bimboblont! Undrar om det är midlife crisis på gång, snart vill han väl att jag ska fixa tuttarna också.

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-02-25 15:33:27 följande:
    Min man kom idag på att jag borde bleka håret bimboblont! Undrar om det är midlife crisis på gång, snart vill han väl att jag ska fixa tuttarna också.
    du kan faktiskt då mig att le{#lang_emotions_smile}
    Emiliya 080304 & Imran 090214
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-25 14:07:37 följande:
    Mäh, vill ju också gå med magen i vädret (och inte så som den ser ut nu)! Fick mensen i förrgår... Jaja, kanske kan pricka in en novemberbebis iaf...
    Jag vill tämligen bli av med min jag. Va på första VV mötet igår Går att läsa om det i min blogg

www.zoozan.blogg.se
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Bobbenn
    sthlmfilur skrev 2010-02-25 09:33:14 följande:
    jag ringde han igår som att han får posten hit och det gick bra.. men i måndags när jag ville ha tillbaka nyckeln och att han skulle skriva på skilsmässopappren så blev det tumult speciellt när han kallar mig för hora framför barnen..
    Usch då :S Trist att det oftast blir barnen som kommer i kläm *kram*
    Agamemnon skrev 2010-02-25 09:33:45 följande:
    Nu har jag bokat en tid för 2-årskoll. Egentligen ska de inte till BVC förrän när de är 2,5 år här men vi skulle ju lägga in en extrakontroll för att hålla koll på vikten. Ska bli spännande, nästa fredag vet vi exakt hur mycket dunderklump hon har blivit.
    Samma HÄR. vI FICK EN EXTRA TID FÖR VÄGNING 24/3 för att snäckis är liten

Trollis har säkert växt massor
  • Bobbenn

Hoppas allt går bra med proverna Ly75

Krya på dig Imran!

• Mollan70
    {#lang_emotions_flower} Tusen tack för alla gratulationer.{#lang_emotions_flower}
    Jag har fått så många fina blommor samt biljetter till Lisa Nilsson och en komediteater. Presentkort på kinesmassage... (Har varit där förr, helt underbart, längtar)
    Fina saker...
    Inte alls dumt att fylla år!!!
    {#lang_emotions_cheers}
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-25 15:31:04 följande:
    Jag har beställt en massa ÄL-stickor från Amerika. Jag ska banne mig kissa på en sån/dag hela månaden! Eller ja, tills jag får utslag iaf. På stickan då. Känner inte heller någon som är gravid just nu...
    På tal om ältest, jag tror att min kommer i helgen eller...? Nu är mina test slut iaf så vi får väl vara avhållssamma tills jag får mensen eller nåt
    ältest 25/2 -10
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    Mollan70 skrev 2010-02-25 16:46:58 följande:
     Tusen tack för alla gratulationer.Jag har fått så många fina blommor samt biljetter till Lisa Nilsson och en komediteater. Presentkort på kinesmassage... (Har varit där förr, helt underbart, längtar) Fina saker...Inte alls dumt att fylla år!!!
    Grattis i efterskott!!!!! {#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • sthlmfilur
    Bobbenn skrev 2010-02-25 16:40:47 följande:
    Usch då :S Trist att det oftast blir barnen som kommer i kläm *kram* Samma HÄR. vI FICK EN EXTRA TID FÖR VÄGNING 24/3 för att snäckis är liten Trollis har säkert växt massor
    jo det är ju det som är tråkigt.. men det kommer nog bli bättre mer tiden går tror jag.. det jobbigaste är ju ändå att jag har känslor för honom fortfarande..
    Emiliya 080304 & Imran 090214
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9