• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-26 15:42:44 följande:
    Idag driver min grabbarn mig till vansinne.. men tänker på att jag ska träffa min syster imorgon och bada!!
    Jaaa, nu dröjer det ju inte länge tills du träffar dina systrar! Du får blunda och tänka på det när killarna blir för vilda.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-26 15:45:54 följande:
    Jaaa, nu dröjer det ju inte länge tills du träffar dina systrar! Du får blunda och tänka på det när killarna blir för vilda.
    Jag gör det... Annars skulle jag nog hoppa från balkonen Nä, så illa är det inte
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • LitenBlomma

Nej men det här är ju inte sant! Det är verkligen inte min dag idag {#lang_emotions_surprised} Jag trampade i bajs! På vår matta i mysrummet, jesus vad äckligt Det var så fullt i hennes blöja att det måste svämmat över lite.

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Movieprincess

LitenBlomma: Nämen vilken dag du har haft!! *kramar* Och bajs är ju inte det trevligaste att trampa i precis! Hoppas att kvällen blir bättre!
    Usch hade en sån där dag förra veckan när precis allt gick fel.. ringde och grinade till sambons jobb så han fick komma hem springandes och ordna upp allt skyller iofs på hormoner ja.

Agamemnon: Usch för å vara utan varmvatten!!

Liam har också fått ett väldigt humör..här flyger saker i luften också och han kastar sig på golvet men skriker inte än iaf alltid något!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess

Schumi: Säger som Agamemnon, blunda och tänk på det roliga!!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • LitenBlomma

Maken köpte med sig vin hem, tror att jag kommer att behöva det

• Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 15:58:37 följande:
    Nej men det här är ju inte sant! Det är verkligen inte min dag idag  Jag trampade i bajs! På vår matta i mysrummet, jesus vad äckligt Det var så fullt i hennes blöja att det måste svämmat över lite.
    Blä..jag gjorde ungefär samma sak nyss..jag skulle byta Vincents bajsblöja och råkade tappa den men jag fångade den innan den landade på golvet, vilket resulterade i att jag hade bajs på hela hande..nice

Vad gott med vin Men ha inga barnförbjudna aktiviteter sen med tanke på att du har ÄL Visst hade du det nu?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-26 17:38:00 följande:
    Blä..jag gjorde ungefär samma sak nyss..jag skulle byta Vincents bajsblöja och råkade tappa den men jag fångade den innan den landade på golvet, vilket resulterade i att jag hade bajs på hela hande..nice Vad gott med vin Men ha inga barnförbjudna aktiviteter sen med tanke på att du har ÄL Visst hade du det nu?
    Bajs är alltid bajs, oavsett om det kommer från ens älskade barn. Urk {#lang_emotions_throwup}

Jag vet, är det inte typiskt att det skulle hända på en helg oxå!! Jag kommer att bli tokig om det inte blir något innan nästa vecka, blir man inte extra pilsk av äl? Får köpa kondomer i nån mack långt bort så ingen känner igen mig
  • LitenBlomma
    SchumiFerrari skrev 2010-02-26 15:48:40 följande:
    Jag gör det... Annars skulle jag nog hoppa från balkonen Nä, så illa är det inte
    Du verkar oxå behöva ett glas
  • Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 17:47:55 följande:
    Bajs är alltid bajs, oavsett om det kommer från ens älskade barn. Urk Jag vet, är det inte typiskt att det skulle hända på en helg oxå!! Jag kommer att bli tokig om det inte blir något innan nästa vecka, blir man inte extra pilsk av äl? Får köpa kondomer i nån mack långt bort så ingen känner igen mig
    Haha Be din man köpa när han åker hem från jobbet nångång
    Här ska sambon jobba ikväll och kommer hem vid 3 inatt, men han lovade att väcka mig då för lite aktivitet
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9