• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma

Jag ska nog ta mig en god P2 drink sen till Solsidan på tv..men mer blir det inte iom att jag är själv med barnen till 3 inatt.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-26 17:50:10 följande:
    Haha Be din man köpa när han åker hem från jobbet nångång Här ska sambon jobba ikväll och kommer hem vid 3 inatt, men han lovade att väcka mig då för lite aktivitet
    Han är redan hemma. {#lang_emotions_undecided} Alla lär väl få nåt utom jag...

Får korka upp vinet istället, nu ska det lagas pizza {#lang_emotions_cheers}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 17:55:04 följande:
    Han är redan hemma.  Alla lär väl få nåt utom jag...Får korka upp vinet istället, nu ska det lagas pizza 
    Ok, stackare Men säg åt honom att han ska köpa nästa gång han åker iväg och jobbar, så ni har hemma ifall att..
  • Ly75

Oj, här är man borta några timmar och ni fyller flera sidor Kul! Fick vin till maten, känns att man är ovan vid alkohol..snurr

• SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 17:49:10 följande:
    Du verkar oxå behöva ett glas
    Hade inte varit fel men det är torrlagt....
    Lite skoj kan vi nog ha iaf..
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon

Vill också ha vin och godis! Har t.o.m. både och hemma - men vad tjänar det till när man inte har något smak- och luktsinne?! Är så trött på det... Och sex blir det inte heller!

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-26 21:18:17 följande:
    Vill också ha vin och godis! Har t.o.m. både och hemma - men vad tjänar det till när man inte har något smak- och luktsinne?! Är så trött på det... Och sex blir det inte heller!
    Jag har en fusk helg den här helgen.. Man brukar gå ner 0.2-0.5 kg i veckan på den diet jag äter och jag har gått net 2 kilo på 2 veckor. Så idag äter jag godis..
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-26 21:22:56 följande:
    Jag har en fusk helg den här helgen.. Man brukar gå ner 0.2-0.5 kg i veckan på den diet jag äter och jag har gått net 2 kilo på 2 veckor. Så idag äter jag godis..
    Man måste ju också få unna sig något ibland och lite godis har du allt förtjänat efter den viktnedgången ju! Vad bra!
    Olivia ville inte sova. Först för 5 minuter sen fick jag henne äntligen att somna. Jag tror att de lät henne sova för länge på dagis idag; får ta upp det på måndag.

Här har jag inget godissug längre..det är borta sen flera veckor tillbaka, vet inte varför men det är ju iofs bra

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9