• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-02-26 08:25:52 följande:
    Usch, vi får hoppas att du klarar dig och att det går över snabbt! Movieprincess: Säger också: hur tog grannarna det? Bobbenn: Kan det vara så att Olivia och Azaah har gett varandra sov- och badtips? Olivia sov hela natten i sin säng igen! Två nätter på rad!! Hon vaknade av min väckarklocka...
    jo det hoppas jag med.. för jag vill ju tillbaka till skolan på måndag
    Emiliya 080304 & Imran 090214
  • LitenBlomma

Meja är överlycklig nu, hon sitter uppe hos Ludde och hans kompis och tittar när de spelar tv-spel Hon tror att han bor hos oss, så ofta som han är här. När vi ska hämta Ludde i skolan så säger hon ofta "åka bilen, hätta Ludde Zack e kolan" Och hemma så pekar hon på alla stolan och den mittemot Luddes är Zack's

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-02-26 08:46:15 följande:
    jo det hoppas jag med.. för jag vill ju tillbaka till skolan på måndag
    Det håller vi tummarna för!
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 09:19:01 följande:
    Meja är överlycklig nu, hon sitter uppe hos Ludde och hans kompis och tittar när de spelar tv-spel Hon tror att han bor hos oss, så ofta som han är här. När vi ska hämta Ludde i skolan så säger hon ofta "åka bilen, hätta Ludde Zack e kolan" Och hemma så pekar hon på alla stolan och den mittemot Luddes är Zack's
    Ja, tänk att få leka med de stora killarna! Här har mormor och morfar också fasta stolar. "Momo sitta där" / "Mofa sitta där" säger hon och pekar.
  • LitenBlomma

Fast när tjejerna kommer upp i tonåren vill de nog vara med Ludde och hans kompisar av andra anledningar Jag minns när jag själv var i 13-14 års ålder och var jättekär i en kompis storebror

• Ly75
    Movieprincess skrev 2010-02-26 00:14:32 följande:
    Sthlmfilur: *kram*LitenBlomma: Oj oj bästa att sova i enskilda sovrum? Ly75: Håller tummarna för att testet visar bra saker!!LoVm: Åh Liam skulle älska att vara där!!Idag har vi varit och "lekt" på toys ´r´ us det var mycket uppskattat av lillen jag hade ju lovat honom en trumma och det glömmer han minsann inte så idag köpte vi en och oj så han trummar var ett sett med trumpet, maracas, tamburin och trumma så här har vi haft full orkester ikväll
    Sådana leksaker är förbjudna här :p Kan tänka mig att han gillar att trumma loss :D

Agamemnon..har du fått dina buzz-paket? Inte jag. Blärk.
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 09:49:09 följande:
    Fast när tjejerna kommer upp i tonåren vill de nog vara med Ludde och hans kompisar av andra anledningar Jag minns när jag själv var i 13-14 års ålder och var jättekär i en kompis storebror
    Jag var kär i andras storebröder eftersom jag inte har någon egen.
    Ly75: Nä, har inte heller fått något. Står bara "Schenker inväntar paket" eller så på den där spårningssidan.
  • Agamemnon

Vi har inget varmvatten och nu var en kille här och tog med en ventil så nu har vi inget vatten alls. Jag fick tvätta armhålorna och ansiktet med våtservetter. Inte samma våtservett då, urk.

• LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-26 10:28:25 följande:
    Vi har inget varmvatten och nu var en kille här och tog med en ventil så nu har vi inget vatten alls. Jag fick tvätta armhålorna och ansiktet med våtservetter. Inte samma våtservett då, urk.
    Mmm fräscht
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 10:29:17 följande:
    Mmm fräscht
    Ja, jag ska iväg på ett möte och fräschare än såhär blir jag inte nu. Sen tror jag att jag har så mycket Wick vaporub på mig att jag ändå luktar (gammal) mynta... Helt perfekt timing.  Jag hann iaf tvätta håret med kallvatten innan det försvann helt...
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-26 10:32:40 följande:
    Ja, jag ska iväg på ett möte och fräschare än såhär blir jag inte nu. Sen tror jag att jag har så mycket Wick vaporub på mig att jag ändå luktar (gammal) mynta... Helt perfekt timing.  Jag hann iaf tvätta håret med kallvatten innan det försvann helt...
    Lycka till
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9