Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Meja är överlycklig nu, hon sitter uppe hos Ludde och hans kompis och tittar när de spelar tv-spel
Hon tror att han bor hos oss, så ofta som han är här. När vi ska hämta Ludde i skolan så säger hon ofta "åka bilen, hätta Ludde Zack e kolan" Och hemma så pekar hon på alla stolan och den mittemot Luddes är Zack's ![]()
Fast när tjejerna kommer upp i tonåren vill de nog vara med Ludde och hans kompisar av andra anledningar
Jag minns när jag själv var i 13-14 års ålder och var jättekär i en kompis storebror ![]()
Vi har inget varmvatten och nu var en kille här och tog med en ventil så nu har vi inget vatten alls. Jag fick tvätta armhålorna och ansiktet med våtservetter. Inte samma våtservett då, urk. ![]()