Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
jo imran är på bättringsväg.. förresten igår tog han skeden i sin hand och ner i tallriken och sen i munnen med mat.. första gången
Noa har en riktig virveltrumma och riktiga trumpinnar. Men så har han ju en trummis till pappa. Vi funderar på att beställa ett äkta junior trumset från Thomann.
Usch, hur kan ni frivilligt ha trummor i era hus
Jag tycker det räcker gott och väl med Leos gitarr som båda spelar på och alla förbenade låtande leksaker ![]()
Min man köpte en trumma till Skruttan för ett år sen eller så, den är hon som tur är inte längre så intresserad av (förutom att sitta på den). Innan satt hon jättegärna framför hans kontor och trummade. ![]()
Min lillasyster hade ett fint rött trumset när hon var liten..mina föräldrar skrotade det fortare än kvickt, haha
Men jo,, man ska ju uppmuntra deras musikintresse! Lillen har börjat använda sin skruvmejsel som mikrofon och går runt och sjunger i den. Får räcka så för vår del..har tom gömt undan gitarren.
Agamemnon..dra iväg ett mail till dem isf, står att man ska göra det om man inte sett sitt paket senast idag! Så du hinner få paketet innan buzz-tiden är ute
Ha ha ja grannarna ja...dom stackarna! Att frivilligt ta in en trumma var främst för att se Liam så glad. Dessutom har han alltid haft bra taktkänsla och det vill jag gärna uppmuntra! Lite trumpetande har det blivit idag men hanhar inte riktigt kommit på tricket än så än så länge är det rätt ok ljudnivå ![]()
Jag skulle gå till affären och precis allt gick fel. Ida blev varm och skrek, jag hittade inte Mejas ena vante. Hon är fenomenal på att dra ut allt ur byron och prova miljoner mössor och vantar sen lägga det över hela huset. Letade som en tok men gav upp tillslut. Skulle sätta i liggdelen i tvillingvagnen och får inte dit skiten... svettig, arg och med noll tålamod kvar trycker jag till den och klämde igen den första delen, rakt på mitt finger!! Fick en stor blodblåsa och fy s*n i gatan vad ont det gjorde 
Hela trappen är isig så jag fick stå och hacka loss is innan jag kunde köra ner. 50 min tog det allt som allt....
Köpte allt till Luddes kalas och sen när vi är på väg hem så säger han att han inte vill ha något kalas. Funderar på om jag ska trycka i mig de där 2,1kg godis jag köpte själv istället ![]()