acinna skrev 2010-12-01 20:38:51 följande:
MmmBop: Jag hoppas det löser sig nu! Vore så hemskt om du skulle behöva opereras istället...
RaraS: Jag skulle vänta en dag eller två innan jag testade. Men, känner du igen dig sedan ditt X? Håller tummarna för att det är ett + och inget annat!
Vissa likheter finns, tex att brösten blev större...men när jag var gravid med mitt ex hade jag verkligen problem med magen direkt, redan dagen efter ÄL, då tränade jag för fullt inför Lidingöloppet och kunde inte genomföra passen för att jag började må illa när jag rörde på mig. Så är det inte nu...nu har jag mer maten högt uppe i halsen hela tiden och värst när jag sitter stilla, och jag arbetar som en kontorsråtta så det känns verkligen av hela dagarna när man sitter framför datorn...men det blir bättre på kvällarna när jag kan komma ut och röra på mig...så det är ju inte samma alls som med X:et, mer tvärtom . Men något är det ju...om det inte är en grav så är jag ju dålig på något annat sätt, för frisk känner jag mig inte!
Mika1980 skrev 2010-12-01 20:44:34 följande:
Rara. jag hoppas att du är gravid..men försök hålla dig till lördag i alla fall, inte så stor sannorlikhet att det visar positivt på BIM-2. Och då kanske du blir besviken i onödan? :)
Så klokt...jag ska försöka hålla mig! Jag blev lite sugen på att testa redan nu för det stack till lite i magen förra torsdagen och jag vill gärna inbilla mig att det fastnade då i livmodern....och det var ju dagen efter alla symptomen kom...och imorgon är det ju en vecka sedan!
Ja, ska försöka hålla mig! Får se hur jag mår imorgon!