Sunflower Sthlm skrev 2010-12-08 10:08:22 följande:
Mmmbop:
Låter precis som det var för mig, mitt hade enbart sjunkit 16% vid första mätningen men sen gick det fort. Från 480 till 240 och sen direkt ner till 40. Jag förstår om det är jobbigt men håll ut! Vi ligger ju så lika i hcg-nivå så förhoppningsvis följer vi ungefär samma kurva. Jag fick höra att anledningen till den sega starten var att jag hade så pass låg nivå när jag fick sprutan och då gäller det ju även dig. Tänker på dig här och hoppas du är nere på omätvara nivåer snart, även om det tyvärr kan ta några veckor.
Kontraströntgen, är det samma sak som HSS och spolning? Super om du också får det, vi har ju trots att våra äggledare i behåll så det är skönt att få dem kollade ordentligt.
Min mens valde ju att dröja 5 dagar så tiden för spolning som jag hade imorgon kan jag ju såklart inte ta. Men jag pratade med en jättetrevlig sköterska nu på morgonen som fixade in mig på måndag istället. Har egentligen en massa möten på jobbet med det var enda dan som det gick att få en tid på så det är bara att lösa det. Jag har världens bästa chef (som dessutom vet allt om mitt X) så det löser sig alltid.
Tjohoo, vad glad är!!!
Ja, det är samma, jag vet inte riktigt vad det heter så jag tog något namn som förklarade vad jag menade =)
Jag håller tummarna för att du har rätt. Jag kan vänta några veckor, bara det löser sig!
Du får jättegärna skriva hur det gick på undersökningen, vad de gjorde och sa osv. Så håller jag tummarna för att allt ser toppen ut!