• Petra 334

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Håller tummarna för er!

Och tack alla ännu en gång:)

• Petra 334

Skönt att den kom iaf. Får man inte plus kan tanten lika gärna komma direkt så man får börja om. Kram

• Petra 334

Jag fick en spruta med metotrexat när mitt hcg steg över 1000. Fick inte försöka på 3 månader efter det. Kommer inte ihåg om det är över 2- eller 5000 som de gör titthål. Men jag fick lämna blodprov 4 eller 5 ggr innan beslutet togs.
    Efter tog det kanske 5 v innan hcg var nere på 0.

• Petra 334

Jag fick juh ett nyligen med som kroppen skälv tog hand om. Då sjönk mitt hcg från 1180 på V5+2 till 130 3 dagar senare. Och 1 mån efter mf fick jag positivt igen och har sett att det nu sitter rätt iaf :)

• Petra 334

Säger som ovan. Va inte rädd att ringa till de med frågor om du är orolig. Kramar

• Petra 334

Eftersom hcg är så lågt så är det inte så utvecklat och då behöver man inte blöda så mycket. Jag blödde i 5 dagar sist men klarade mig på trosskydd hela tiden! Åh hoppas det gav med sig av sig självt nu. Det borde synas på blodprovet nästa gång då. Kram

• Petra 334

Idag var jag hos läkaren och fick lergigan utskrivet. Till min stora överraskning gjorde han ett vul med! Och denna gång fick jag en bild med mig :) han sa även att det växte sim det skulle och de ska till något väldigt oturligt för att något skulle hända nu.
    Nu inväntas effekt på nästa piller *urk*

• Petra 334

Lergigan comp, mot illamående. Men tror mitt illamående orsakas av gammal magsårsmage så vet inte om de hjälper något..

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3