Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Håller tummarna för er!
Och tack alla ännu en gång:)
Håller tummarna för er!
Och tack alla ännu en gång:)
Skönt att den kom iaf. Får man inte plus kan tanten lika gärna komma direkt så man får börja om. Kram
Jag fick en spruta med metotrexat när mitt hcg steg över 1000. Fick inte försöka på 3 månader efter det. Kommer inte ihåg om det är över 2- eller 5000 som de gör titthål. Men jag fick lämna blodprov 4 eller 5 ggr innan beslutet togs.
Efter tog det kanske 5 v innan hcg var nere på 0.
Jag fick juh ett nyligen med som kroppen skälv tog hand om. Då sjönk mitt hcg från 1180 på V5+2 till 130 3 dagar senare. Och 1 mån efter mf fick jag positivt igen och har sett att det nu sitter rätt iaf :)
Fniss
Säger som ovan. Va inte rädd att ringa till de med frågor om du är orolig. Kramar
Eftersom hcg är så lågt så är det inte så utvecklat och då behöver man inte blöda så mycket. Jag blödde i 5 dagar sist men klarade mig på trosskydd hela tiden! Åh hoppas det gav med sig av sig självt nu. Det borde synas på blodprovet nästa gång då. Kram
Greeneyes - Vad skönt! Hoppas ni kan slappna av nu och njuta av resan :)
Idag var jag hos läkaren och fick lergigan utskrivet. Till min stora överraskning gjorde han ett vul med! Och denna gång fick jag en bild med mig :) han sa även att det växte sim det skulle och de ska till något väldigt oturligt för att något skulle hända nu.
Nu inväntas effekt på nästa piller *urk*
Lergigan comp, mot illamående. Men tror mitt illamående orsakas av gammal magsårsmage så vet inte om de hjälper något..