Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Tyckte det vra skönt att se temphöjningen och att ältesten gick ner igen. Min stegring kan hålla i gga länge men temphöjningen är alltid tydlig dagen efter =)
Tyckte det vra skönt att se temphöjningen och att ältesten gick ner igen. Min stegring kan hålla i gga länge men temphöjningen är alltid tydlig dagen efter =)
Idag på 4+2 fick jag detta
Vid x:t förra gången fick jag första pluset på 4+4och 2-3 fick jag inte förens v7 tror jag. Känns positivt!
Sindyrella - ja jag fick tid den 23:e när jag är i v7. Helst skulle man komma efter 6+5 sa de.
Acinna - Tack!!
Hej tjejer.
Är inne i tvivelperiod här igen. Har bara lite småsymptom som man lika gärna skulle inbilla sig och testet säger fortfarande 2-3. Hade äl 22/7 så borde visa 3+ nu tycker jag.
Samtidigt är jag självklart glad över att inte må dåligt.
Fortsätter testa och se iaf. Blir juh så sabla billigt med digital hela tiden. Använt 5st än så länge...
Nästa torsdag är det vul iaf.
Har även bokat tid på en privat mvc och fick tid för kub direkt med. Känns konstigt att tänka på det när man inte ens är 100 på att det finns något att titta på. :/
Alexandra - Tack!
Är bara skönt att lufta tankarna man har. Här hemma går det tyvärr inte prata om sådana saker.
Trodde tiden mellan äl och bim var de längsta som fanns men fram tills på torsdag känns öändligt. Får nog besöka Apoteket i em och inhandla nytt test och ta imorgon.
Håller tummarna för dig nu Alexandra att spolningen gjorde susen! Det låter juh hoppfullt att det kändes som något släppte :)
Åh jag blöder.. Har haft ljust bruna trådar på pappret sista dagarna och idag är det mer. Mörkt än så länge så gammal blödning... Haft molvärk sedan innan jag plussade så svårt att säga om det är mer eller mindre :(
Jag vet juh att det kan vara precis så och att jag inget kan göra. Bara vänta vänta och vänta. Fel dag bara, blä.
Varit på gynakuten. Blöder och har molvärk i sidan. Syntes inget på vul och fick lämna blodprov. Hoppas hoppas det bara är för tidigt.. Orkar inte denna karusell en gång till. Hur förbannat svårt ska det behöva vara?!