Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Mmelody - det jag kan tänka mig är om det kan bli ärr där graviditeten suttit. Eftersom det uppstår blödningar när den släpper måste väl ett "sår" uppstått. På något annat sätt ska äl inte kunna påverkas väl.
Mmelody - det jag kan tänka mig är om det kan bli ärr där graviditeten suttit. Eftersom det uppstår blödningar när den släpper måste väl ett "sår" uppstått. På något annat sätt ska äl inte kunna påverkas väl.
Jag fick med metotrexat men fick köra igång efter 3 mån. Fick 1 spruta i V8+4.
Äggledaren borde inte kunna påverkas av något annat än möjligtvis det jag skrev först om ärrbildning.
Nej jag fick inte bli gravid på 3 månader det var allt.
Sindyrella - men vi som inte har opererats alls kan juh inte få lika stor påverkan :)
Jag fick metotrexat. Blödde i kanske 4 dagar sammanlagt 2 veckor efter sprutan och hade svåra kramper.
Var borta 1 vecka när jag fick sprutan pga det psykiska. Sjukskriven 10 dagar när allt släppte.
Fick vänta 3 mån med nya försök.
Blödde stora klumpar i slutet ja.
Jag fick sprutan i v 9 och hade inte haft panikont innan men vet inte vart mitt satt de hittade det aldrig.
Jag fick en blödning, när jag skulle haft mens precis när jag plussade, som var väldigt annorlunda i färg och konsistens. Mensen har sett ut som då sedan dess. Har även från äl till bim samma känningar i ljumsken som då. Det sticker och drar. Och så fort jag sitter med uppdraget ben kommer känslan tillbaka när som under cykeln...
Har idag efter ganska starka aningar sedan i söndags fått gravid 1-2 på bim idag. Känns helt ofattbart och jag är lite skakis. Med cykel på 24 dagar och luteal på 11 hävdar kalendern att jag är i v 3+2 men gissar att det är någon dag mer. Känns bra att fått plus direkt då jag fick mens sim vanligt vid x:t och plus 5 dagar efter bim förra gången.
Plussade 14/2 och fick metotrexat 14/3. Sedan följde 3 mån av icke försök och nu plus på 3:e försöket. Var samma förra gången plussade på 3:e försöket då med.
Tack!
Ringde kk idag för att få tid för kontroll att ärtan sitter där den ska denna gång, fick tid 23:e! Åhh kommer oroa sönder mig 10 ggr om tills dess :/
Jag tempade varje morgon innan jag klev upp från dag 9 ca har äl på dag 13 typ.