• Petra 334

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Många blåa tummar blir det Alexandra!

• Petra 334

Sov gott på de här med inatt haha 9 timmar i sträck var ett tag sedan :) men vet inte om de hjälper så mycket annars. Får nog inköpa Omeprazol och testa med. Gaviscon och bifolac äter jag redan...
    B6? Finns det på Apoteket? Känns som jag prövar vad som just nu.

• Petra 334

Det är så skönt här i vårat län där alla erbjuds kub. Nuppen är juh en del av det så de hör väl ihop eller? Du behöver väl inte välja det ena utan man gör kub ca 2 v innan nuppen och så räknas de olika delarna ihop.

• Petra 334

Greeneyes - när jag var på vul när de misstänkte sista x:t kunde de inte heller se ena äggstocken. Nästa vul såg allt ut som vanligt igen.

• Petra 334

Kanske 4a - Ja hösten är inte den bästa humörhöjaren, hoppas du kan finna någon ljuspunkt iaf och känna att det finns tillfälle till mys. Fredag idag så handla på dug allt gott du kan vara sugen på, fixa någon bra glad och rolig film. Tänd massor av ljus och fixa till dig så du känner dig fin så myser ni ner er i soffan och bara njuter av närhet. Kanske kan lusten falla på ändå ;)

• Petra 334

En liten fråga till er tjejer, har en diskussion i en annan tråd.
    Hur många av er har haft högre än normalt hcg vid era x?

Jag hävdar att hcg stiger långsammare vid x men denna person hävdar att hon, hennes ingifta moster och 2 vänner haft mycket högre hcg vid sina.

• Petra 334

Ja precis det var lite det jag ville komma fram till, att det är vanligast att det stiger mycket långsammare. Visst kan det vara tvärtom men vet inte om första misstanken vid snabbt stigande är utomkveds. Ville bara kolla om jag fattat så fel eller inte, tack för hjälpen :)

• Petra 334

Melea - Jag fick remiss till röntgen av äggledarna vid andra x:t men samma dag som de ringde och erbjöd mig tid fick jag plus igen så det blev juh inget. Men jag är väldigt säker på att äl vid båda x:n var på höger sida och denna gång när det gick bra på vänster.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3