Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
5+1 enligt mensen 5+3 enligt äl. Undrar iofs hur pass bra utrustning eller personal de har för hon kunde inte hitta min vänstra äggstock heller.
Inväntar svar på hcg nu hon skulle ringa innan lunch.
5+1 enligt mensen 5+3 enligt äl. Undrar iofs hur pass bra utrustning eller personal de har för hon kunde inte hitta min vänstra äggstock heller.
Inväntar svar på hcg nu hon skulle ringa innan lunch.
Risken är nog övervägande att det är ett missfall. Digitalt igår sa 3+ och idag 2-3... Molvärk och blöder fortfarande lite. :(
Jag vet inte vad jag ska tro. Inga jättesmärtor, hade ordentlig "mensvärk" igår ett antal timmar men sen släppte det. Blöder fortfarande men lite mindre. Har klarat mig på trosskydd hela tiden.. Öm i magen idag.
Ska in till gyn morgon igen men det är bergichdalbana nu kan jag lova.
Jobbade i natt men tog det superlugnt och känner mest bara för att hålla mig stilla idag..
Sindyrella - Åh tack fina du!
Nytt x... Ligger inlagd för nya prover imorgon och beslut om åtgärd.... Orkar snart inte mer elände. Tänker vägra sprutan denna gång. Hoppas de kan ta bort graviditeten bara och sen göra spolning. Men det är väl bara en önskedröm.
Ja det är samma äl. Eller på samma sida iaf. Känns inte likadant och förra gången såg de aldrig vart det satt. Denna gång trodde de att de såg något men fick inte riktig klarhet i vart. Väntar på svar på hcg nu och läkare efter det.
Ja jag känner att de får göra något nu iaf.
Hcg hade sjunkit från 1180 i tisdags till 180 idag så det har släppt av sig självt. Följa hcg till 0 och sedan kontraströntgen om 2-3 mån.
Supers - Kram till dig med
Fortsätter försöka direkt Acinna även att läkaren sa vänta 2-3 månader. Förstår inte varför jag skulle.
Har idag ringt och avbokat tiderna hos bm och för kub som jag fick hemskickade i fredags.. Även bokat tid för ännu ett blodprov. Kan inte hjälpa att känna mig uppgiven och nedslagen och tårarna bara rinner...
Väntar på posten nu iaf på äl- och gravtester. Se hur mycket det är kvar och om äl närmar sig. Förra gången kom den så fort hcg kom under 5.