• Petra 334

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Kan detta orsaka x?? Har haft bv otaliga gånger och tycker själv jag har det jämt men samma här sist sa läkaren att han inte kände något. Mannen hade innan fått tabletter mot de då han bar runt på't så tyckte jag med borde få men ikke.

• Petra 334

Alexandra - Bra, blev lite nojjig nu. Väntar på att äl ska komma. Tycker inte det händer något på testen. Men ättlingen bdg som jag gjort innan så kanske inte får någon tydlig stegring. Åt bdg vid båda x:n så ger fasen i det nu..
    Väntar även på att kk skulle höra av sig angående remiss till kontraströntgen, blir så less på att tiden bara rinner iväg.

• Petra 334

Här händer det ingenting :( mina ältest ser likadana ut varje dag. Tiden sniglar sig fram... Tråkigt det är att alltid ha utslag på de.

• Petra 334

Nu är äl här. Går inte missta sig. Molar från höft till höft ner i ljumskarna och låren :/ hoppas den är ikväll så värken går över fort!

• Petra 334

Du är inte ensam i din bitterhet iaf. Vi har försökt sedan nov -11 och har endast lycktas få till 2 x. I hemlighet är jag bitter på de 3 barn mannen har sedan innan. Nu när det inte går för oss alltså. :/ mannens syster är 2 år äldre än mig men även hon har fått till 2 knoddar nu. Eller snart iaf. Inga problem där inte...

• Petra 334

Inatt har jag tvingat mannen till att han ska väcka mig när han kommer från jobbet. Som jag skrev "startklar och gärna nästan där" haha
    Äl är nog idag för dagens test äter lite svagare än gårdagens. Fick till det ons, lör och sön. Så hoppas jag på idag med.
    Vi ses inte alls egentligen den här veckan då vi jobbar motstående skift.

• Petra 334

Åh Supers vad trisst. Kramar!

Sitter och funderar på hur stor risken är för ett 3:e x. Är det inte konstigt med ingen uppföljning eller kontroll alls? Så tråkigt med läkarvården nu för tiden.. Hörde av mig till gyn som skulle skriva en lapp till läkaren om kontraströntgen. Inte hört ett pip. Och då skulle den läkaren bara höra av sig för att diskutera eventuell remiss.
    Har försökt nå en privat klinik men de svarar inte ens på telefontid. Bara telesvar och vad säger man på en sådan? Suck.

Mera känningar för varje x. Känns redan nu sedan äl igår..

• Petra 334

På telesvararen skulle man nämna ärende, namn, telefonnummer och persnummer. Orka sitta och babbla för sig själv. Hatar verkligen telesvar.

• Petra 334

Alexandra - Åh hoppas verkligen!!

Här känns det inte roligt.. 2-3 dagar efter äl nu och det känns i höger ljumske hela tiden. Spänner och molar.. Känns inte bra på något sätt.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3