• Lemis

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Grip: vad skönt med utredning, jag skulle med vilja ha det, men hon tyckte på återbesöket att vi skulle vänta till eftersommaren. Går ni privat eller hur funkar det? Ni har ett gemensamt barn sen innan eller??

Vi har det så vi måste ju betala för hela ifv själv om det går så pass långt att det inte går för oss.

Jag ska ringa privat gyn nästa vecka och be om råd inför hösten.

trevlig helg på dig och alla andra med kram

• Lemis

Raras första din oro. Men snart är du i vecka 18 och då får du ett fint ul bild som du får mms till din man. . Hur känns det annars då? Sugen på något speciellt. Och du Sunflower? Roligt att läsa hur ni mår jag har ju en son och har ju fått uppleva en normal graviditet. Är jätte glad för er skull. Jag var hos Gyn och vad hon kunde se va allt ok.Men äggledarna kan man ju inte se.jag vill verkligen göra en kontraströntgen men får inte det nu. Vi skulle kunna börja söka hjälp till hösten tyckte hon. Jag ringde även privat och tyckte också vi skulle vänta till hösten. Och att jag skulle kontakta gyn som jag har nu. Så vi får väl vänta. Men ni dom fått kontraströntgen hur länge har ni fått vänta? Lycka till med Danmarks resan mmmbopp trevlig helg alla!

• Lemis

Härligt med historier som alltid har lyckliga slut. Men jag är väldigt nyfiken på hur du blev gravid igen. Var det naturlig väg? Jag är en av dem som kom på återbesök efter op. Men jag blev snittad igen så jag vet inte om det berodde på det. Jag fick också fylls i en blankett efter op och jag skrev att jag ville ha ett återbesök. Ni som spolar er eller era äggledare hur lyckas ni får tid?

• Lemis

Hur går det för alla här inne? Jag bör har än nu så här är extra mycket mys innan mannen gå på natt jobbet. Hur är det med er gravida flickor?

• Lemis

Acinna. Spännande om knodden redan vill titta ut. När jag väntade vår son så låg han fixerad sen vecka 22 men kom i vecka 42. Ligger du under kurvan för bebis utvecklingen? Hur mår du annars då? Tagit reda på könet?

• Lemis

RaraS.vilken fin bild. Mysigt nu får ni njuta av sommaren och en växande mage. Någon mer som ska testa snart? Jag har pms till tusen. Hungrig,ömma bröst, kissa hela tiden, tarmarna spöka med mig. Jag har bil runt den siste. Tog aldrig något äl test denna månad eftersom jag haft så mycket med jobbet och lagt mina bebisplaner på vila denna månaden. Men eftersom jag känner av pms så borde jag haft äl. Eller? För har man inte äl får man ingen mens eller hur fungerar allt egentligen?

• Lemis
    Chicky01 skrev 2011-06-26 15:14:26 följande:
    Vad har ni haft för symptom? Är dagliga brunisar m klumpar/ slemtrådar (ursäkta!) typiska X-symptom? Hur såg utvecklingen av ert hcg-värde ut? I vilken vecka var ni innan X konstaterades? Fortfarande orolig och livrädd... :(

Hej!

Förstår att du är rädd. Jag har också genom gått ett x. Fick höger äl bort op i vecka 10. Då sprack den och jag hade en sån smärta med blödningar och svårt att andas pluss att jag svimmade. Min gyn sa och säger att jag hade tur som kom när jag gjorde, 2 timmar senare så skulle jag nog inte vara i livet. Så känner du smärta åk, överdriv annars att det gör skit ont.

Jag fick ringa 2 gånger innan vi fick som svar att skynda oss till akuten.

men mina symtomer började med bruna flytningar i v 6. jag hade ont i magen till och från med trodde det var växtvärk. jag har ett barn sen innan och vet att det gör ont att vara gravid i bland. Dock hade jag en känsla att det inte var som det skulle. Mina ömma bröst började ocks¨å sluta ömma, jag var inte trött som man ska bli (ofast). däremot spydde jag som en gris och var allmänt yr till och från. så det är svårt att veta om det är på rätt ställe, men jag har hört och läst att har man ont på samma ställe i magen (i sidan) så är det kanske något galet.

Hoppads du får hjälp snart. vad säger dem?

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3