Chicky01 skrev 2011-06-26 15:14:26 följande:
Vad har ni haft för symptom? Är dagliga brunisar m klumpar/ slemtrådar (ursäkta!) typiska X-symptom? Hur såg utvecklingen av ert hcg-värde ut? I vilken vecka var ni innan X konstaterades? Fortfarande orolig och livrädd... :(
Hej!
Förstår att du är rädd. Jag har också genom gått ett x. Fick höger äl bort op i vecka 10. Då sprack den och jag hade en sån smärta med blödningar och svårt att andas pluss att jag svimmade. Min gyn sa och säger att jag hade tur som kom när jag gjorde, 2 timmar senare så skulle jag nog inte vara i livet. Så känner du smärta åk, överdriv annars att det gör skit ont.
Jag fick ringa 2 gånger innan vi fick som svar att skynda oss till akuten.
men mina symtomer började med bruna flytningar i v 6. jag hade ont i magen till och från med trodde det var växtvärk. jag har ett barn sen innan och vet att det gör ont att vara gravid i bland. Dock hade jag en känsla att det inte var som det skulle. Mina ömma bröst började ocks¨å sluta ömma, jag var inte trött som man ska bli (ofast). däremot spydde jag som en gris och var allmänt yr till och från. så det är svårt att veta om det är på rätt ställe, men jag har hört och läst att har man ont på samma ställe i magen (i sidan) så är det kanske något galet.
Hoppads du får hjälp snart. vad säger dem?