• Lemis

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Är vi fyra stycken som kämpar här inne? alltså kämpa med att få ett pluss, många här kämpar med allt som följer med i en graviditet. :)

Jag har äl idag, stickan var stark och jag har haft mycket flytningar.   När jag gjorde äggledarspolningen så sa han att äl skulle ske på vänster sida och rätt snart, så han hade rätt, dock är jag lite orolig att vi kan ha missat den, men å andra sidan är jag så glad att allt var bra. och äl vill vi ha på vänster , det blir rätt sida.

• Lemis

Någon som vet hur många dagar äl sticka ge utslag? Jag tog idag och den var lite svagare jämfört med igår och iförgår.

• Lemis

Jag åt bidrottgele varje dag. Tog en på kvällen. Det var tydligen bättre. Så fort man får ett pluss ska msn sluta äta dem. Jag har även ätit rosenrot och den ska man bara äta till äl. Båda har gjort att äl kommit tidigare. Lycka till nu. Jo jag har också köpt älstickor på nätet. De finns många bra erbjudanden där gravtest ingår osv. Ta dem stickor man kan kissa direkt på.

• Lemis

Grattis kul att se bebis igen. RaraS jag hoppas drömmen stämmer.

• Lemis
    Jokkan skrev 2011-09-21 21:57:49 följande:

Hej på er!

Jag har inte varit här på länge. Blev op. för X i feb. Har bara känt lugnet senate månaderna. Nu är vi gravida igen och väntar andra barnet. BF i maj, så det är tidigt, enligt VUL ligger grav. i livmodern iaf vilket känns tryggt. =)

Hoppas allt går bra för er allihopa. =D Plötsligt så händer det. =)

Mvh
    Jokkan

Grattis vad roligt, hur gammal är ert första barn och hur mår du?
  • Lemis

Supers härlig inställning. Du ger mig positiva vibbar. Trevlig kväll med väninnan. Kram

• Lemis
    Mamman76 skrev 2011-09-25 20:36:04 följande:
    Tack för svarenSolig

Då ringer jag o bokar tid imorgon!

Maximumtaste: Jag känner mig jättegravid..illamående, trötthet och superömma tuttar. Hoppas det är bra tecken. Fast jag hade ömma tuttar när jag hade mitt X också.

Hoppas du fått tid och pyret sitter rätt.
  • Lemis

Idag kom tant röd, men helt ok. Blöder normalt och den där spolningen gjorde nog susen. Inte så mycket pms besvär denna månaden heller. Nya tag vi nästa äl. Trevlig helg på er alla. Kram

• Lemis

Jag ringde mitt bolag också och jag har Folksam men jag hade inget som täcker det. Har nämligen också hört folk som fått.konstigt att så olika. Men ni som har rätt försäkringhoppas ni får. snart 1 år sedan jag op mig. Blir det den 30 okt. Just nu är man Depp. Bråk på jobbet och många man vet ska ha barn igen och sen får man kommentarer av andra om syskon osv. Sist var föräldramötet då alla satt och skoskojade om att skaffa ett tredje osv. Jag hatar alla kommentarer om att det är synd om ensam barn osv. Får. Blä på allt nu. Nästa ilängg blir säkert positivare. Kram till er alla.

• Lemis

Oj grattis till alla som varit på vul eller rul. Mysigt att få se bebis. Njut av graviditeten alla ni. Även om man oroa sig, det gör msn ju alltid. När barnen titta ut i världen är man ständigt orolig. Men det är nog så att bli mamma vilket jag hoppas alla får uppleva. Det är det bästa som hänt mig. Ser att ni diskuterar vagnar vi har haft tre olika. Den bästa var Emma ljunga med insats. Hade en kombi vagn innan men den tog plats och liggdelen används så lite. Det bästa med den vagnen var att man kunde svänga överstyret, eller handtagen smidigt och bra. Om barnet fick sol eller blåst på sig, men ni har säkert undersökt varenda vagntyp som även jag gjorde . Vilka färger väljer ni på era vagnar och har ni tänkt kolla kön. Jag skriver ni för ni är många och jag är lika nyfiken på alla.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3