• Lemis

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

kanske 4:a : jag har en gruppförsäkring från mitt fack i folksam, så jag ringde och förklarade allt som hänt, men de menar på att det inte är ett organ i den bemärkelsen som att det är livshotande att jag blivit av med den. men när jag blev snittad med min son så fick jag ersättning för ärr 1000 kr. 

jag vill också helst vara gravid som igår. ;) Äl nästa helg så det blir nya tag då.    

• Lemis

Grattis mamman76. Vad roligt att höra att det tog sig med en äggledare. Hur länge har ni kämpat?

• Lemis

Jag förstår dig supers. Jag har en kollega som ska få sitt tredje barn och det lär bli tufft att se hennes mage växa. Jag hoppas man blir gravid själv snart. Nu den senaste tiden har vår son pratat mycket om bebisar osv känns jobbigt och man blir ledsen. Men nu i helgen ska äl vara så vi får hoppas att det tar sig.

• Lemis

Kanske4 håller tummarna att det kan vara något . Hoppas hoppas. Jag är tvärtemot jag vågar aldrig testa innan bim därför har jag många tester liggandes här hemma. Man får ju alltid några på köpet när man beställer äl stickor.

• Lemis

chicky01

Jag fick op bort min högra äggledare och efter det så har jag kännt ägglossning mycket mer. Precis som andra har skrivit så blev jag orolig för både nytt X eller för infektion, jag ringde ner gyn totalt och grätt i mängder.  Däremot kände jag inte av äl så stark förra månaden och då var den ändå på väg det sa gyn när vi gjorde äggledarspolning. Nu den 30 okt så är det 1 år sedan jag blev akut op  .kroppen har kanske hunnit bli normal igen. Jag har otroligt mycket mindre mens, rätt skönt, tyvärr fått en massa pms besvär som liknar aölla gravtecken man kan få.  men jag ger inte upp, min äggledare var fin vid spolningen och de kolllade även den som var borta och där var inget flöde alls och det ska det ju inte vara så där kan inget x hamnar igen. om det vill sig så illa.

kanske 4:an jag ser tyvärr inte heller något på bilderna, men fortsätt kämpa och kroppen kan ju spela en spratt, men jag hoppas det är en kotte som växer i dig. Det känner du bäst själv. kram på dig!  

• Lemis

jag och min man har också fått "boka" tid för att kunna mysa lite. men ibland är det riktigt kul. :)

• Lemis

Loveliii grattis till ert pluss och för din historia. De ger oss hopp. Hur mår du?

• Lemis

Vad tråkigt att läsa. Har väntat spänt på att positivt besked från dig. Tycker vi bör bli ett gäng som ska plussa igen. Stor Styrke kram

• Lemis

Kanske 4a jag håller tummarna för att bim inte kommer och en knodd gro i dig istället. Bra att du inte ge upp. Du är stark.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3