• Lemis

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Grattis till dig Mika. Kärlek är minst lika vi ktigt här i livet. . Lycka till med allt.

• Lemis

Ja grattis till er alla, ni är många som plussat. alla ni en äggledare kvar elelr hur ligger det till??

Det ger mig också hopp. Och det är så härligt att ni fortfarande finns kvar och ge oss andra stöd.

kram till er!

• Lemis

Lappgeten roligt att höra att allt är ok. Det är många som har plussat av de gamle här. Alltså de som fanns här och kämpade när jag hittade hit. Jag har tyvärr fått mens idag. Känns som en evighet. sökte innan sommaren men skulle återkomma till hösten. Det ska ju gått ett år och det är sjukt att ett x ska räknas med. Hoppas dock på vår tur i sommar. Ska ta lite akupunktur.

• Lemis
    Supers skrev 2011-07-04 17:08:57 följande:
    Grattis Mmmbop :) Var till gyn i torsdaag och undersökte mig, för att bara se till att allt står rätt till. Min äggstockar ser bra ut, ligger nära livmodern som i sin tur tydligen ligger långt bak...vilket inte är något onormalt. däremot kunde hon inte se om jag hade en ny cysta på en vänstra äggledare eller om ledaren är "igenpluggad" , kan vara mina ärrbildningar dom ser....meen nu ska jag få en remiss för att göra ett kontrast ultraljud, sen efter det om det är stopp i ledared så blir deten spolning :/ har hört att det ska göra ont....men men det är bara att köra. Har ägglossning i dagarna, men dom tyckte inte att jag bheövde vänta, så blir det så blir det :) Vi längtar efter barn just nu....plus att jag fick reda på att min bästa kompis är gravid o beräknar föda i januari.....så vi hade fåttt va gravida ihop ..om inte jag fått mitt X..men det är ju ingen idé och gräma sig över det...nu har jaag ju fått hjälp i alla fall, och sen får vi se vart det leder :) Men så trött jag är efter gårdagens konsert så lärdet nog inte bli nån action i sänghalmen hahaha ;) Ha det bra allihopa!!

hur lyckas du får remiss för detta? jag fick vänta snä'llt till hösten och kontakta då. har du haft mycket problem eller försökt få barn länge? bara för att vi har ett barn sen innan så är allt så himla svårt. pust blir deppig på allt,

Jag skulle också gått gravid samtidigt som min bästavän. det är jobbigt samtidigt som jag är glad för deras skulle, de har kämpat i över två år. så jag är jätte glad för dem.

• Lemis

Det för göra hur ont som helst för lockade jag får ett kontraströntgen på min kvarvarande äggledare. Hi hi säger jag nu. Jag får tjata på doktorerna till hösten. Nu när det är semester händer det väl ändå inget. Men vad händer med vätskan om det vida sig att den äggledare man har kvar ät sammanväxt med annat. ? Hur mår ni andra nu som är gravida? Jag är alltid nyfiken på hur ni mår. Det är ju alltid så individuellt vilket är häftigt. Kram på er alla.

• Lemis

MCT79 :
    STORT GRATTIS; vilken lycka! Det här kommer blir fin fint för er. Har ni tvillingar i släkten?? ååå så roligt, du måste uppdaterar hur du mår och allt går.
     kram  

• Lemis

Jag håller också med,smitta av er på oss. Hi hi kul att ni är så många.

• Lemis

Jag hoppas vi blir fler med pluss så bara smitta ner oss denna vecka har jag äl. Så vi myser för fullt. Vi har även varit på mini semester och då tog vi lite spabehandlingar. Jag tog massage som skulle vara bra för kropp och själ och blockeringar som man kan ha. Skönt var det. Efter alla semesterperioder så skickat boka akupunktur. Ni som har gått på det, sa ni varför ni ville det? Jag menar de måste veta för att behandla rätt?

• Lemis

Grattis till ditt plus. Det är bra att får läsa och veta att det faktisk går att bli gravid. Lycka till med allt. Hur går det gör er andra tjejer.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3