Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Grattis till dig Mika. Kärlek är minst lika vi ktigt här i livet. . Lycka till med allt.
Grattis till dig Mika. Kärlek är minst lika vi ktigt här i livet. . Lycka till med allt.
Ja grattis till er alla, ni är många som plussat. alla ni en äggledare kvar elelr hur ligger det till??
Det ger mig också hopp. Och det är så härligt att ni fortfarande finns kvar och ge oss andra stöd.
kram till er!
Lappgeten roligt att höra att allt är ok. Det är många som har plussat av de gamle här. Alltså de som fanns här och kämpade när jag hittade hit. Jag har tyvärr fått mens idag. Känns som en evighet. sökte innan sommaren men skulle återkomma till hösten. Det ska ju gått ett år och det är sjukt att ett x ska räknas med. Hoppas dock på vår tur i sommar. Ska ta lite akupunktur.
Grattis vad underbart. Äntligen. Kram
hur lyckas du får remiss för detta? jag fick vänta snä'llt till hösten och kontakta då. har du haft mycket problem eller försökt få barn länge? bara för att vi har ett barn sen innan så är allt så himla svårt. pust blir deppig på allt,
Jag skulle också gått gravid samtidigt som min bästavän. det är jobbigt samtidigt som jag är glad för deras skulle, de har kämpat i över två år. så jag är jätte glad för dem.
Det för göra hur ont som helst för lockade jag får ett kontraströntgen på min kvarvarande äggledare. Hi hi säger jag nu. Jag får tjata på doktorerna till hösten. Nu när det är semester händer det väl ändå inget. Men vad händer med vätskan om det vida sig att den äggledare man har kvar ät sammanväxt med annat. ? Hur mår ni andra nu som är gravida? Jag är alltid nyfiken på hur ni mår. Det är ju alltid så individuellt vilket är häftigt. Kram på er alla.
MCT79 :
STORT GRATTIS; vilken lycka! Det här kommer blir fin fint för er. Har ni tvillingar i släkten?? ååå så roligt, du måste uppdaterar hur du mår och allt går.
kram
Jag håller också med,smitta av er på oss. Hi hi kul att ni är så många.
Jag hoppas vi blir fler med pluss så bara smitta ner oss denna vecka har jag äl. Så vi myser för fullt. Vi har även varit på mini semester och då tog vi lite spabehandlingar. Jag tog massage som skulle vara bra för kropp och själ och blockeringar som man kan ha. Skönt var det. Efter alla semesterperioder så skickat boka akupunktur. Ni som har gått på det, sa ni varför ni ville det? Jag menar de måste veta för att behandla rätt?
Grattis till ditt plus. Det är bra att får läsa och veta att det faktisk går att bli gravid. Lycka till med allt. Hur går det gör er andra tjejer.