Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
honeybunny78: hur länge har du kämpat för ditt pluss? var det behandling för pco som du gjorde eller gör?
så roligt! vet du redan nu på ett ungefär när den lille beräknas komma och hur mår du?
honeybunny78: hur länge har du kämpat för ditt pluss? var det behandling för pco som du gjorde eller gör?
så roligt! vet du redan nu på ett ungefär när den lille beräknas komma och hur mår du?
Igår kväll kom min mens, F*N med! jag trodde nösta att det var något nu för den var 3 dagar sen och jag hade skit ömma bröst och större, men det är väl PMS besvär till tusen då istället.! Blir så arg nu, jag vill med ha bebis i magen.
Hur går det för er andra, ni som vänta på pluss och ni som plussat. ???
ja nu borde det snart vara vår tid. jag vill ha pluss nu. idag fick jag ytterligare reda på en som ska ha barn. ååå jag blir så avis. Nu får alla och vi skulle fått i maj om den hade varit en normal graviditet.
men det är sjuk galet snabbt tiden gått. Nu är det snart 6 månader sedan jag fick op mitt x och äggledaren.
i helgen har jag haft positiva äl på mina stickor, så vi har myst i mängder. Dessutom passade vi på att gifta oss i smyg. så nu har jag blivit fru! :)
Hur går det för er andra? Ni som vänta på pluss, ni som har och ni som ska ha barn typ nu????