Välkmna alla ni som fått x, ni har kommit till en bra tråd som hjälpt mig mycket i min sorgearbete för över ett år sedan.Vi hade jobbat länge på att få syskon , nr 1 gick ju så snabbt, men inte syskon. Och när vi väl fick plusset så blev det ett ex och jag blev akut op med snitt i vecka 10. Då tog de min högra äggledare. Jag vart skit ledsen, visste knappt var ett x var då. Jag hade jätte många som skulle få barn som vi i samma veva, och ingen förstår bättre en ni alla som är me di tråden och som genom gått samma sak. Jag fick rekommendationen att vänta 2-3 månader och en annan doktor tyckte 6 månader efftersom det blev öppen bukop före mig. Vi väntade tre hela mensturationer, sen körde vi på. Men gud jag var rädd varje månad även om mensen kom så var jag tvungen att kolla så jag inte var gravid. och alla dessa TESTER på äl, man blir sjukt beroende. Men det var jag inte ensam om.
Efter ca 1 år så fick vi spolning av min äggledare och två försök där efter blev jag gravid. JIPPIE! men då börjar ju en ny karusell. Sitter det rätt? osv. Nu sitter jag här i vecka 37 och är jätte glad att vi lyckades med syskon, men resan hit har och är jobbig. Jag har inte kunnat njuta på samma sätt eftersom man varit rädd för missfall och allt annat som kan hända. pust! Jag ger er alla en kämpekram och ge inte upp. Det är en jobbig resa, men den är värd sitt pris.
Beklaga att alla vi har behövt genom gå detta och ännu värre för er som fått göra det flera gånger. Men som sagt ni nya, ni har kommit till en bra tråd. jag har varit med länge, 2 år men jag titta in och läser och bry mig om alla er som kämpa.