• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

ringde BM för att berätta att mensen kommit idag..tack gode gud att ordningen är återställd & rätt bm är på plats :)
    Nu har hon pratat med en av fertilitetsläkarna & vi ska höja dosen på PT och den 18e ska vi o kolla hur det ser ut.....finns lite hopp i alla fall.... 

Nu jäklars ;) nä men förhoppningsvis om detta inte funkar kan vi börja utreda om vad som är galet...

Hej på er kram kram 

• Supers

Hejsvejs,

Då går man här  & Väntar igen, var till gyn i tisdags för o se om det kommit nga äggblåsor, hade en på "fel" sida men hon skulle gärna sett att den vart större....fick positivt på ÄL testet i söndags så vi har kört hårt ;) haha

Jag åt ju dubbeldos av Pergo time nu sist, men ärligt talat så tror jag nog inte att det hjälpte, i o med att jag har endometrios ..som givetvis påverkar. cystan hade inte vuxit nå märkvärt...skönt.
    Så nu väntar vi på ICKE MENS......denna jobbiga väntan..

Kommer mensen så kommer vi få en remiss till sahlgrenska i gbg & påbörja utredning & ivf.

Längtar så efter en bebis, &  det är ju jobbigt när alla runt omkring en får barn även om jag är glad för deras skull.

Vi får ta en dag i taget, känns skönt att veta att vi får hjälp inom en snar framtid i alla fall...

Ha det bra allihopa Kram kram 

• Supers

Grattis till alla plus :)

Här är mensen 4 dar sen och jag blir galen!! Testade mig i morse o det var så jäkla tvärt det där ICKE GRAVID strecket så det bara skrek om det.
    Har iofs inga tecken på graviditet förutom att jag vart hemma pga yrsel o huvudvärk...men nääää det berodde nog på nått annat.

Nu får mens skiten komma annars blir jag galen & orolig att nått är fel. Men som det gått tidigare så har ju mensen alltid kommit den dan jag tagit gravtest...så detär väl bara o vänta o se.
    Vill få mensen så att jag kan ringa gyn & få min remiss... 

Nää, imorrn blir det tröst shopping på lager157 i Gällstad :)

Ha en trevlig helg allihopa!

Kram 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3