• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Melea: Beklagar :( usch vad tråkigt, kramar till er.

• Supers

HEj & hå, har inte skrivit på länge men vart in och läst varje dag :)

Här är det lugn, vi väntar på vårat första besök i Gbg ang IVF, som borde bli jan/febr. Ska bli otroligt spännande men säkerligen även en tuff period. Å hoppas på det bästa. :)

Imorgon tar vi julledigt och åker upp till norrland i nästan 2 veckor, ska bli såååå himla mysigt.

Önskar er alla en riktigt God Jul till er alla så hoppas vi på en massa plus snart :)

Kram på er!! 

• Supers

Alexandra : Ja då :) Vi är ju norrlänningar så de varma kläderna är nerpackade. Skrattade så gott åt min svåger och hans fru som åkte upp igår ( han är norrlänning) som hade tagit foto ute på stan, ingen mössa el vantar & typ höstskor haha.

• Supers

Onandon: man kan få ont i äggstockar o ledare av pergotime.. Jag kände att det stack o molade emellanåt.

• Supers
    Hëllef skrev 2013-01-27 18:16:55 följande:
    I fredags kväll föddes min lilla tjej på 2615 g. Hann bara vara på förlossningen i 50 minuter så det gick undan!
    Å stort grattis :)
  • Supers
    Onandon skrev 2013-01-28 02:38:12 följande:

Jag åt 5 pergotimekurer innan jag fick x:et, hade aldrig då ont på det här sättet :(
    Ok, jag har iofs bara ätit en vända men kände av att det stack o hade sig. Hoppas det blir bättre :)
  • Supers
    Lappgeten skrev 2013-01-29 08:16:28 följande:
    Hej går det för dig Supers?

Om tre veckor ska vi på infosamtal för att börja med IVF, sträckblandad förtjusning =)
    Hej, ja vi väntar på kallelse till infosamtalet, remissen kom in i november så vi hoppas att det kommer ett litet brev snart. 
    Förstår att det är blandade känslor..vet inte än vad jag känner :P väntar bara just nu, men spännande ska det allt bli :)

Kuul :) 
  • Supers

Grattis Skeppskatten :) Vi har nu fått tid till Sahlgrenska för första besöket :) Den 18:e februari, otroligt spännande.... Ha det gött :)

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3