• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Hoppas gör man juh alltid :)

• Supers

Tack Grip & Kanske4a :)

2-3 dagar till Bim ..än så länge in tecken på före mens flytningar :P man kan ju alltid hoppas....Tungan ute 

• Supers

AlexandraViberg :Jäkla bakterievägg :/ hoppas medicinen hjälper kram kram

• Supers

''Helluu...bim+2 el 3 beroende på vilken kalender jag följer............men är ganska bombsäker på att mens skiten kommr vilken dag som helst :/ har inte testat mig än.....kanske imorgon...men tyckte att det såg lite brunaktigt ut nu på em....min känsla är nog rätt...
    Vette tusan.....har inga direkta tecken på grav...förutom att jag kissar som en galning på jobbet i allafall men det kan ju bero på vatten intaget el nått ;)

Jaa..väntar tills imorgon ..sen ska jag testa mig...hittils har mensen kommit varenda gång efter gravtest..
    Blää less... 

Alexandra: Man får va bitter, förstår precis hur du känner spec när alla snorisar drar runt på bebisar o knappt behöver röra en karl så är dom gravida...tviii ;)

Hörde precis på tv ang att det testas så mkt nu förtiden i sverige, äl tests försäljningen har ökat markant ...så intervjude dom nån gyn proferssor el vad det nu var o hon menade på att det blir för mkt negativ stress med alla dessa tester & det kan jag nog va beredd o hålla med om...

Bara vänta o se....annars är det väl ba börja med den sista kuren av PT,,,,

till helgen drar vi till stockholm på kräftskiva & lite häng med kompisar..ska bli skoj o tänka på nått annat.

Kram på er alla & Välkomna hit alla nya

• Supers

Nää ..vill inte testa men måste eftersom jag går på pergotime kurer,...man vet ju på ett ungefär när äl kommer...
    men jag tror att det kan påverka till en viss del..

nå vi får se vad som händer...om inte detta funkar nu så hoppas jag på ivf :) 

• Supers

Jahapp när jag väl bestämt mig för o testa mig så började mensen .. Bläää!

• Supers

Nää precis när man börjar tro att " jag är nog gravid" så kommer tanten :( tack för kramen

• Supers

ÅÅ skittelefon, allt kommer inte med när man skriver :P 

Kanske4a: tack för kramen o kram tebax.

Vet inte riktigt vad jag känner ...har en kur kvar men känner egentligen inteför att äta den..ska ringa till gyn imorgon..spännande o se om jag får komma till ännu en ny läkare :/  äsch...ska prata med dom imorgon....

Ha det gött, vi tröstar oss med film & mys i soffan.

Kram 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3