Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Japp o nu börjar ett nytt kapitel :) utredning
Japp o nu börjar ett nytt kapitel :) utredning
Och ivf hoppas vi på :) dumma telefon :p
Kanske4a: Hoppas på det ;))
Åh Alexandra vad härligt!!! Kram
Grattis än en gång till er alla som är gravida :) härligt för er.
Vi har nu fått remiss skickad till sahlgrenska i gbg & har lämnat det första blodproverna, så nu är det bara vänta.
Vi kör ju på själva oxå men det är inte så inplanerat som det varit under tiden med Pergotime, händer det så händer det ;)
Nu är det bara och ta dagen som den kommer, tror att vi får tid till GBG efter jul om man räknar med vårdgarantin.
Nu längtar jag faktiskt till jul , vi ska åka upp till norrland, ska bli så mysigt :)
Kram kram
Trist kanske4a :( kramar till dig..
Välkommen hit Onandon, beklagar det som hänt dig :(
Denna tråd är jättebra, den har hjälpt mig mkt & få skriva av sig, samt att alla vet vad man går igenom.
Hade mitt utomkveds förra våran 2011, fick åka in akut & var nära och stryka med själv...samt en äggledare mindre, kände mig inte så tillfreds med personalen el läkarn och allt kändes lite diffust.
Vi har försökt sen dess och bli gravida, opererade mig i januari igen pga cysta..sen har jag även ätit pergotime men nada hände..
Nu har vi äntligen fått en remiss skickad till Sahlgrenska i Gbg och fått bekräftat att den kommit fram och att nu är det vårdgarantin som gäller.
Så förhoppningsvis i slutet av januari början av februari startar vi en utredning & sen blir det IVF.
Känns skönt och få hjälp nu.
Min mens var oxå konstig ett bra tag efteråt, den varierade från 24 dar upp till 38 dar, nu de senaste månaderna har den faktiskt varit regelbunden.
Hoppas allt går bra på gyn & att du får de svar du vill ha.
Kram kram till alla er.
Förresten apropå det här och få prata med någon efter X , så fick jag prata med en kurator dagen efter.......men kan säga att det gav mig inte ett skit. Mjäkig kurator som knappt liksom försökte få fram hur jag mådde.
Det var betydligt lättare att prata med en kompis istället.
så den sessionen gav mig inget. Det som däremot gett mig otroligt mkt är denna tråd :)
Kram på er allihopa & hoppas att vi som kämpar fortfarande snart får det vi längtar efter mest i hela världen.
Grattis till er alla som lyckats :)
Kram kram