acinna skrev 2010-10-21 20:59:04 följande:
Vili och LillaFrugan: TACK!!!
Har just nu en uppskuren äggledare sedan vårt X och en som inte är gjort något med. Är just nu mest rädd för att det ska fastna i den äggledare de redan varit på, och att jag ska behöva gå genom en operation till...
Acinna, låt inte rädslan ta över. Jag förstår dock precis vilken rädsla du talar om!!! Jag kämpar lite med de tankarna själv.
Jag fick svar idag på proverna och tack gode gud så har de faktiskt gått ner så pass att de gjorde en bedömning att jag inte behöver mer cellgift eller operation! Jag blev så oerhört lättad av svaret samtidigt som jag blev lite paff för jag var så inställd på mer trubbel...
Nu blir det till att lämna blodprov igen om en vecka och fortsätta så tills nivåerna är nere på sa pass låg nivå att de "släpper mig".
Men visst är jag lite kluven inför allt. Helt plötsligt så har en rädsla infunnit sig här...vågar jag försöka snart igen? Kommer det fastna igen? Vem/Vad har egentligen rätten att ta ifrån mig lyckan över ett plus??!!! Jag kommer ju bli rädd och nervös om jag skulle få uppleva ett plus igen ... inte vågar jag hoppas nästa gång
Men egentligen är det väl bara att ge sig in i verkstaden igen efter kroppen fått läka ihop sig lite... Oj...vad Oenkelt det där låter....
Kram på er