• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • Ingrid83

Hej jag hoppar in lite har, har tva barn redan en som snart ar 3ar och en pa 20mander. fick ett utankveds i okt och blev operad forlorade en del blod men fick behalla aggledaren med nod och nappe. Nu borde jag vara i vecka 6 ska pa vul pa onsdag for att se om allt ar som det ska...

• Supers

Hej o välkomna alla nya. Här har min cysta på vänster äggstock börja göra sig påmind. ..

Vilket säkert betyder att den vuxit :/ blää vill inte...men måste ringa gyn imorrn....alltid ska det va ngt.....

• kanske 4a
    Supers skrev 2014-01-06 11:35:21 följande:
    Hej o välkomna alla nya. Här har min cysta på vänster äggstock börja göra sig påmind. ..
    Vilket säkert betyder att den vuxit :/ blää vill inte...men måste ringa gyn imorrn....alltid ska det va ngt.....
    kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • Pemberly
    Ingrid83 skrev 2014-01-04 14:11:07 följande:
    Hej jag hoppar in lite har, har tva barn redan en som snart ar 3ar och en pa 20mander. fick ett utankveds i okt och blev operad forlorade en del blod men fick behalla aggledaren med nod och nappe. Nu borde jag vara i vecka 6 ska pa vul pa onsdag for att se om allt ar som det ska...

Jag hoppas att det sitter rätt den här gången
  • tusa

Hej och stort grattis majbebbe!! Solig Vilken härlig överraskning!

Välkomna ni nya. Beklagar era X {#emotions_dlg.flower}

EDE: Är du alltså helt snittad? Vilken vecka var du i? Jag blev op med titthål, båda gångerna. Ärret i naveln spände mycket obehagligt under min graviditet och känns ofta av ännu. 
    Seline13:  Solig Underbart att höra att du är ute ur skogen och slapp op!
    Ingrid83:  Håller tummarna!! Glad

Supers: Hur har det gått? Vad kan de göra åt cystor? Kan de inte ta bort om det är problem?

• Supers

Tusa: Ska ringa gyn idag..är cystorna större än 5 mm så rekommenderar dom titthålsoperation. ..har redan gjort 3 st..är inte så sugen på en till....klart måste jag så måste jag...men då blir det nog ingen ivf i feb som vi planerat. Kan det inte bara få vad enkelt...trött på detta :(

• lilsis

Jag har fyra ärr och kan tänka mig att "bikiniärret" kommer spänna en del när/om det blir bebismage på riktigt, det är ganska tjockt och ojämnt.

Går runt och väntar på BIM, det är drygt.

• tusa
    Supers skrev 2014-01-07 06:18:45 följande:
    Tusa: Ska ringa gyn idag..är cystorna större än 5 mm så rekommenderar dom titthålsoperation. ..har redan gjort 3 st..är inte så sugen på en till....klart måste jag så måste jag...men då blir det nog ingen ivf i feb som vi planerat. Kan det inte bara få vad enkelt...trött på detta :(
    Neej... Åh, hoppas innerligt att ingen op behövs och att det blir ivf istället!! Fick du nån tid?
  • tusa
    lilsis skrev 2014-01-07 13:42:44 följande:
    Jag har fyra ärr och kan tänka mig att "bikiniärret" kommer spänna en del när/om det blir bebismage på riktigt, det är ganska tjockt och ojämnt.

Går runt och väntar på BIM, det är drygt.
    ...vänta är alltid drygt...är det inte på det ena, är det det andra i denna bebissväng Obestämd När har du BIM? Hoppas tiden får gå fort!
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3