• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • Supers
    tusa skrev 2014-01-07 17:58:42 följande:
    Neej... Åh, hoppas innerligt att ingen op behövs och att det blir ivf istället!! Fick du nån tid?

Fick tid nästa vecka..på onsdag, bara hålla tummarna :p vi får se hur det ser ut och efter det rådgöra med ivf-läkarn .
  • Ingrid83

Maste bara skriva ar skit nervos infor imorgon, ska in pa nytt vul i morgon ar i vecka 6 nu for tva veckor sedan sag dom inte nagot... hoppas hoppas att allt ar som det ska denna gangen, och min man kan inte folja med sa jag far aka sjalv.

• tusa
    Ingrid83 skrev 2014-01-07 19:23:03 följande:
    Maste bara skriva ar skit nervos infor imorgon, ska in pa nytt vul i morgon ar i vecka 6 nu for tva veckor sedan sag dom inte nagot... hoppas hoppas att allt ar som det ska denna gangen, och min man kan inte folja med sa jag far aka sjalv.
    Usch för att behöva fara själv Rynkar på näsan Hoppas verkligen att det sitter rätt! Positivt är ju att annars vet du ju och då kommer du förhoppningsvis inte behöva vara med om smärtorna/brusten ÄL och nån akut op!
  • lilsis
    tusa skrev 2014-01-07 18:01:14 följande:
    ...vänta är alltid drygt...är det inte på det ena, är det det andra i denna bebissväng  När har du BIM? Hoppas tiden får gå fort!

Om en vecka ungefär, hade Äl den 2a tror jag.
  • majbebbe

Såg frågan om ärr under graviditeten. Under min förra graviditet kände jag inget av mina ärr (har fyra "titthålsärr" från en gallblås op sommaren 09 och ett bikinisnitt från x-et maj 11) var lite nervös innan men hade som sagt inga som helst problem.

• angio101

Jag har inte heller känt nåt i mitt X-snitt (bikini) under mina två efterföljande graviditeter. Det sitter liksom under gravidmagen.

• Ingrid83

Jodå det fick sådär, dom såg en fostersäcken i livmodern denna gång :) men inget i den men är bara i V5 +5 så ska tillbaka nästa vecka och hoppas på mer en bara en tom säck

• mariekarolina
    Ingrid83 skrev 2014-01-09 13:02:10 följande:
    Jodå det fick sådär, dom såg en fostersäcken i livmodern denna gång :) men inget i den men är bara i V5 +5 så ska tillbaka nästa vecka och hoppas på mer en bara en tom säck

Jag såg också bara en tom hinnsäck i 5+3 men fick inte komma tillbaka :/ ska nog eventuellt på ett extra ul till helgen av eget intiativ.
    ~ Felicia 110806 ~ Utomkveds juni -13 ~ BF 140822 ~
  • Ingrid83
    mariekarolina skrev 2014-01-09 14:25:05 följande:

Jag såg också bara en tom hinnsäck i 5+3 men fick inte komma tillbaka :/ ska nog eventuellt på ett extra ul till helgen av eget intiativ.

Vi far hoppas det ar nagot i vara sackar nu da :) bara vanta och se
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3