acinna skrev 2010-11-17 19:40:01 följande:
LillaFrugan: Blir rädd när du säger att din cykel varit ur led sedan ditt X. Vill inte ha det så!!!
Är idag på¨BIM+7, men jag vet att jag inte är gravid. Har visserligen inte testat, men efter två graviditeter som jag känt redan innan BIM, så vet jag. (Abort i vecka 7+4 och titthålsoperation vecka 10+0.)
Så... vi väntar tålmodigt på nästa mens...
Ojoj, det var mycket över tiden...men förstår hur du menar med att känna dig "ogravid". När jag blev gravid i september så visste jag att jag var gravid innan jag gjorde grav-testet, fast jag aldrig varit gravid förut. Kroppen kände sig verkligen annorlunda. Hoppas du snart får din mens! Eller att du +:ar!
Sunflower Sthlm skrev 2010-11-16 22:11:32 följande:
En fråga till er som känner ägglossningen:
När i cykeln känner ni av den? Innan ägglossning, när ägget släpper eller när det passerar genom äggledaren? Förstår att det kanske inte är helt lätt att veta men vad tror ni? Anledningen till att jag undrar är att jag aldrig har känt min ägglossning tidigare men sedan x:et så känner jag nån konstig obehagskänsla som jag inte riktigt kan placera. Funderar på om det är ägglossningen som jag känner på något vis.
Och det här med hur det ska kännas vid ÄL. Jag är vid ÄL typ nu...den bekanta flytningen började igår så det är nog ÄL typ i helgen (och jag som ska resa bort över helgen ikväll...lite störande...). Och jag tycker mig känna av lite molande från vänster sida....förra månaden inbillade jag mig att jag kände av lite molande från höger sida....men då var jag rätt så nyopererad så då kände man ganska mycket i magen överallt...