• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Scratchy
    Anonym (Cullen) skrev 2010-01-30 21:41:39 följande:
    Kör vidare på Scratchys spår här.. Det handlar väl inte om urin PÅ snoppen, utan snarare om den urin som rinner UR urinröret efter toabesök.. Skitsamma hur mycke ni tvättar, för när ni går så kommer den sista skvätten i kallingarna.. Killar borde använda kalsongskydd..
    Och hur skulle det hjälpa att tvätta den efter att man kissat i sånna fall?
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Anonym (Cullen)
    Scratchy skrev 2010-01-30 21:59:20 följande:
    Och hur skulle det hjälpa att tvätta den efter att man kissat i sånna fall?
    Du missförstod mig nog.. Det jag menade var att det hjälper inte, för urinen är juh inte PÅ snoppen
  • Anonym

Har inte läst hela tråden , men gud vad äckligt!! Underkläder byter man väl minst varje dag och givetvis en extra gång när man tränat eller liknande?!?! Gör både jag & maken min i alla fall....

• Anonym (Elof)

2 gånger i månaden, slöseri annars.

• Scratchy
    Anonym (Cullen) skrev 2010-01-30 22:15:23 följande:
    Du missförstod mig nog.. Det jag menade var att det hjälper inte, för urinen är juh inte PÅ snoppen
    Jaha, jag trodde att du körde vidare på mitt spår bokstavligare än du gjorde... jag har en dålig dag idag... fattar ingenting av vad folk skriver...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Barnagarn

Brukar tvätta mina 3 par någon gång var tredje vecka ungefär, vänder sida efter 3-4 dar på varje par. Funkar fint.

• Isnogood
    Anonym (Elof) skrev 2010-01-31 00:30:03 följande:
    2 gånger i månaden, slöseri annars.
    Slöseri på hygien..? {#lang_emotions_undecided}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Anonym (Elof)

Ja precis, slöseri på vatten och tvättmedel.

Isnogood skrev 2010-01-31 17:05:04 följande:
    Slöseri på hygien..?
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?